تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
افتتاح و آغاز ساخت 7 طرح عمرانی در بخش اوز لارستان با اعتبار 10 میلیارد تومان
21 شهريور 1397   10:42:38 |  شهرستانها > لارستان
افتتاح و آغاز ساخت 7 طرح عمرانی در بخش اوز لارستان با اعتبار 10 میلیارد تومان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، 7 طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و آموزشی در بخش اوز لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در پنجمین روز از هفته دولت، 7طرح عمرانی،آموزشی و تولیدی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، محمد حسینآتش فراز بخشدار اوز، ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان، بخش و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان در بخش اوز افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.
 
آموزشگاه برکت شهید جعفریان روستای کهنه در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با زیربنای 540 متر مربع شامل 6 کلاس درس، نمازخانه، سرایداری و غیره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، یک واحد تولیدی بتن آماده منوچهر خضری در زمینی به مساحت 2 هکتار با ظرفیت اسمی تولید 100 هزار تن در سال، با اعتباری افزون بر 5 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و بهسازی و آسفالت معابر و کوچه های روستای فیشور با متراژ 30هزار متر مربع حجم آسفالت‌ریزی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان توسط خیرین محلی و بهره برداری از 15 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی برق و رفع افت ولتاژ برق 7 روستا با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان از مهمترینطرح های افتتاح شده در این بخش بود. همچنین در این روز کلنگ آغاز احداث ساختمان اورژانس جاده ای در زمینی به مساحت 250 متر مربع، مدرسه متوسطه اول خضری با زیربنای 200 متر مربع و دو واحد خانه معلم نیز با زیربنای 250 متر مربع در شهر اوز به زمین زده شد.
 
ساختمان اورژانس جاده ای اوز قرار است با زیربنای 180 متر مربع در دو طبقه با اعتبار 300 میلیون تومان توسط فرزندان مرحوم امین عسکری ، مدرسه خضری هم با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان توسط فاروق خضری و خانه معلم هم با هزینه ای بالغ بر 350 میلیون تومان توسط شیخ عبدالقادر فقیهی ساخته شود. در آیین افتتاح این طرح ها جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنردر سخنانی از تمامی خیرین بخش اوز بخصوص خیرین امر احداث این طرح ها تقدیر و تشکر کرد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: