تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
باید با حمایت از واحدهای تولیدی، در رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال، نقش‌آفرین باشیم
21 شهريور 1397   10:43:46 |  شهرستانها > لارستان
باید با حمایت از واحدهای تولیدی، در رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال، نقش‌آفرین باشیم

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ واحد تولید بتن آماده خضری در شهر اوز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استاندار و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت هفته دولت، واحد تولید بتن آماده منوچهر خضری، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش و قشرهای مختلف مردم و سایر مسئولان محلی در بخش اوز افتتاح شد.
 
فرماندار ویژه لارستان در آیین افتتاح این طرح ضمن گرامیداشت هفته دولت در سخنانی تاکید کرد: باید با در نظر گرفتن سیاست‌های کلان کشور مبنی بر خروج از رکود اقتصادی تلاش کنیم تا با حمایت از واحدهای تولیدی، در رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال نقش‌آفرین باشیم.
وی افزود: یکی از مزایای بزرگ حمایت از این واحد های تولیدی و صنعتی ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب‌وکار است که متعاقب آن بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیز مرتفع می‌شود.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لارستان هم گفت: 5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح توسط بخش خصوصی هزینه شده است.
 
 ابراهیمی زاده افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث شده و برای 70 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
 
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز شد و ظرفیت تولید سالانه 100 هزار تن بتن سیال معمولی آماده را دارد. شایان ذکر است این واحد تولیدی در 7 کیلومتری جاده اوز به بیدشهر احداث شده است.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: