تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
افتتاح و آغاز ساخت 2 طرح آموزشی در بخش بیرم لارستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال
21 شهريور 1397   10:44:52 |  شهرستانها > لارستان
افتتاح و آغاز ساخت 2 طرح آموزشی در بخش بیرم لارستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، 2 طرح آموزشی در بخش بیرم افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در دومین روز از هفته دولت، 2 طرح آموزشی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین زندوی امام جمعه و روح اله بامداد بخشدار بیرم، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در بخش بیرم لارستان افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.
 
مسئولین ابتدا آموزشگاه الزهرا(س) شهر بیرم را افتتاح کردند. این طرح در زمینی به مساحت 3000 متر مربع با زیربنای 1200 متر مربع با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در دو طبقه احداث شده است. این آموزشگاه دارای 20 اتاق، نمازخانه، سرایداری، سرویس بهداشتی، کتابخانه، آزمایشگاه، سالن امتحانات و غیره می باشد. در ادامه آغاز ساخت مدرسه سلحشور شهر بیرم نیز زمینی به مساحت 3000 متر مربع توسط مسئولین کلنگ زنی شد.
 
این آموزشگاه 6 کلاسه، قرار است با زیربنای 525 متر مربع توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس ظرف مدت یکسال ساخته شود. همچنین در نشستی با حضور فرماندار، نماینده مردم، مسئولین، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش بیرم، مسائل و مشکلات روستاها در محل سالن بخشداری مورد بررسی قرار گرفت.
 
مهمترین مشکلات مطرح شده در این نشست، آبرسانی به بخش، ایجاد تغذیه مصنوعی و طرح آبخیزداری و اجرای طرح هادی و بهسازی و آسفالت کوچه ها و معابر در روستای بالاده، احداث پل ورودی و بهسازی ورودی روستای پهرست علیا، ضعیف بودن تلفن همراه و تلفن ثابت در روستاها بخصوص لاورستان، تعریض و احداث پل ورودی روستای جوزقذان، تعریض جاده ورودی شهر، اجرای طرح آبخیزداری در بیرم و تسریع در اتمام گازرسانی به بخش، مشخص شدن وضعیت مدرسه علی آباد آوکشی، تعیین تکلیف زمین های راه و شهرسازی و بحث آلایندگی بود که خواستار رفع این موارد شدند.
 
مسئولین هم قول مساعد دادند که این مشکلات و درخواست ها را پیگیری و مرتفع نمایند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: