تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پایان هفته نخست لیگ برتر هندبال زنان  با برتری شهید چمران لارستان
21 شهريور 1397   10:47:34 |  ورزش > 
پایان هفته نخست لیگ برتر هندبال زنان با برتری شهید چمران لارستان

لیگ برتر هندبال بانوان ایران آغاز شد و هفته اول خود را پشت سر گذاشت. این هفته از لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری سه دیدار انجام شد و تیم شهید چمران لارستان در برابر حریفش به پیروزی رسید.

چهارمین دوره از لیگ برتر هندبال بانوان در حالی آغاز شد که در گچساران تیم نفت و گاز مقابل تاسیسات دریایی شکست خورد. در لارستان تیم شهید چمران مقابل فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسید و دیدار دو تیم تازه وارد اشتادسازه طرقبه و پتروآموت پویا بوشهر به سود اشتادسازه به پایان رسید.
 
تیم شهید چمران لارستان؛ در نخستین دیدار خودش 27 بر 16 سپاهان را شکست داد. نفت و گاز گچساران 34 بر 37 از تاسیسات دریایی شکست خورد و اشتادسازه طرقبه 28 بر 20 مقابل حریفش به برتری رسید. هیات هندبال البرز در این هفته استراحت داشت، لیگ برتر هندبال در فصل جاری با حضور هفت تیم برگزار می‌شود.
 
پس از برگزاری مسابقات هفته اول تیم شهید چمران لارستان با تفاضل گل بیشتر صدرنشین مسابقات شد. این دیدارها از ساعت 11 صبح جمعه 9 شهریور ماه 97 برگزار شد.
 
شهید چمران لارستان در دومین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران قهرمان شده بود و در فصل گذشته به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کرده بود. بازی دوم تیم شهید چمران لارستان با ذوب آهن برگزار می‌شود.
 
مسابقات دسته اول هندبال بانوان ایران نیز از روز 17 شهریور ماه 97 در کازرون برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور 18 تیم به مدت یک هفته ادامه دارد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: