تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
هفته نامه «عصر لارستان» به ایستگاه صدم رسید
3 مهر 1397   20:45:26 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
هفته نامه «عصر لارستان» به ایستگاه صدم رسید

شماره صدم هفته‌نامه «عصر لارستان» سه شنبه 3 مهرماه 97 منتشر شد.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ صفحه اول صدمین شماره عصر لارستان با گرافیکی منحصر بفرد، تصویر 100 شماره منتشر شده در طول سه سال اخیر" عصرلارستان" است.
 
به مناسبت یکصدمین شماره  3 سرمقاله نیز با عناوین "رسیدیم به 100" از عادل پورشمسی مدیر مسئول «عصر لارستان»، "یکصدمین شمارگان عصر..." از کرامت اله بلوچی، "چون که صد آید..." از فاطمه خوشرو در این صفحه جلب نظر می کند.
 
مقاله های "کار دشوار مستقل ماندن" از دکتر حسین طاهری, "آدم های عجیب و غریبی که ماییم" از راشد انصاری, "به احترام حسین (ع)، امامی که باید از نو شناخت" از دکترشیری, "چرا حسین (ع)، قابل احترام است؟" از دکتر مهران صولتی در این شماره جلب نظر می کند.
 
در صفحه اجتماعی این شماره مصاحبه آفتاب لارستان با دکتر کاظم رحیمی نژاد مدیر تشکل لارستان بیدار با عنوان "برخی آقایانِ پیدا و پنهان لارستان در زمین رقبا بازی می کنند!" کار شده است. در این مصاحبه تحلیل رحیمی نژاد در مورد روند تغییر و تحولات اخیر جنوب فارس دیده می شود. مهم ترین بخش های این مصاحبه به تنزل سازمانی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و عملکرد نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در این خصوص و در مورد سفر لاریجانی به لار اختصاص دارد.
 
در صفحه آخر باکس "قاب" اثری از آریا حدیدی, قرار دارد. در باکس گزارش تصویری با عنوان "لارستان دهه عاشورایی را پشت سر گذاشت" آثاری از نعمت اله سلامی - آرزو جهان پیما - حامد یاد، کار شده است.
 
ستون یادداشت به مطلبی با عنوان " اول احقاق حقوق صنفی سپس احقاق حقوق عمومی" از سردار نوروزی اختصاص داده شده است.
 
 در ستون شعر دو اثر از محمد جاوید و حمید بامدادی با عنوان"عصر لارستان" و "چِراغِ بَرَساتی"  قرار دارد.
 
ستون دل نوشته نیز به دو اثر از "فرزانه قنبرزاده" و "طاهره بنیسی" اختصاص یافته است. 
 
 عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: