تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اردوهای جهادی از خالصانه‌ترین فعالیت‌های دانشجویی است
4 مهر 1397   11:40:30 |  شهرستانها > لارستان
اردوهای جهادی از خالصانه‌ترین فعالیت‌های دانشجویی است

مهدی مهدی‌زاده با حضور در روستای محروم زیارت و در دیدار با جهادگران دانشجو گفت: دانشگاه‌ها زمینه‌ساز سازندگی و اساس حرکت و تحول پویا در جامعه هستند و بدون تردید دانشگاه آزاد اسلامی در کنار تربیت علمی جوانان، سهم به‌سزایی در خدمت به کشور اسلامی‌ ایران دارد.

مهدی‌زاده ادامه داد: دانشجویان بابصیرت منطقه لارستان بزرگ، نشان دادند که در کنار جوانان فهیم کشورمان، خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هر کجا که باشند، خدمت به مردم را در کنار کسب تحصیل و علم فراموش نخواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مسئولیت‌های اجتماعی، نیازهای جامعه را شناسایی کرده و با ورود در عرصه‌های تولید و سازندگی، گام‌های بسیار ارزشمندی را برداشته است.
 
رئیس واحد لارستان بیان کرد: دانشجویان جهادگری که بدون هیچ چشم‌داشتی در مکان‌های محروم حضور پیدا می‌کنند، نیت‌شان خدمت به مردم، عمران و آبادانی کشور است و امیدواریم که در آینده نزدیک با حضور مؤثرتر مسئولان، زیرساخت‌های بیشتری برای نقاط محروم کشور فراهم شود.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در اردوی جهادی این منطقه گفت: این اردو به همت بسیج دانشجویی و به مدت 10 روز برگزار شده و سومین حضور دانشجویان جهادی در این منطقه محروم است.
 
حجت‌الاسلام عبدالله عباسی با قدردانی از دانشجویان جهادگر خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با حضور دانشجویان فهیم و بابصیرت خود در مناطق محروم کشور، گام‌های مؤثری در خدمت به مردم برداشته است و امیدواریم که این حرکت ارزشمند همواره ادامه پیدا کند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: