تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در لارستان برگزار می شود
4 مهر 1397   11:48:58 |  شهرستانها > لارستان
رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در لارستان برگزار می شود

امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیانمحمدرسول الله در 22 و23 شهریورماه 97 در لارستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و درآستانه هفته دفاع مقدس، بسیجیان لارستان بزرگ نیز همچون بسیجیان سایر نقاط کشور با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با شعار وحدت،ایستادگی و پیشرفت، گوشه ای از فعالیت ها،توانایی ها و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه رزمایش مذکور در سه بخش اجرا خواهد شد؛گفت:در بخش اول این رزمایش که از ابتدای شهریورماه آغاز شده ، 20 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج با هدفمحرومیت زدایی در مناطق محروم لارستان کار خدمت رسانی خود را در قالبفعالیت های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و... شروع کرده اند که تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: بخش دوم این رزمایش در روزهای 22 و 23 شهریورماه 97 به‌ مدت 2 روز با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب 2 گردان بیت‌المقدس در شهرستان‌ اجرا می‌شود.
 
جاهدی ادامه داد: درابتدای این رزمایشدو روزه، بسیجیان پس از فراخوان و تجمع با اردوکشی و ستون‌کشی در خیابان‌های شهر اقتدار، آمادگی و حضور پررنگ خود را به نمایش خواهند گذاشت و با بدرقه مردم راهی اردوگاه محل رزمایش خواهند شد و پس از استقرار مشغول به اجرای اردو و تمرینات تاكتیكی خواهند شد و برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.
 
وی در پایان با بیان اینکه بخش سوم رزمایش برپایی تجمع بزرگ عاشوراییان گردانهایبیت المقدس به عنوان نمایش اقتدار است افزود: در این استقرار بسیجیان در قالب گردانی با لباس‌های متحدالشکل نظامی خود حضور پیدا می‌کنند و به اجرای شعارها و سروده های حماسی و عاشورایی و همچنین نمایش اقتدار و سینه‌زنی و عزاداری ایام محرم خواهند پرداخت.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: