تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جاده های لارستان نماد «کم کاری» مسئولان است/ تا دیر نشده به فکر «امید» مردم باشید
11 تير 1398   11:24:28 |  شهرستانها > لارستان
جاده های لارستان نماد «کم کاری» مسئولان است/ تا دیر نشده به فکر «امید» مردم باشید

از روز گذشته که خبر تصادف جاده لار - جهرم با 5 کشته و 7 مصدوم منتشر شد تاکنون این اتفاق موضوع اصلی دغدغه و البته عصبانیت مردم لارستان است.

جاده مذکور علیرغم اینکه جزو محورهای شریانی و پرترافیک کشور محسوب می شود اما سرعت دوبانده کردن آن بسیار کند و در غالب زمان ها متوقف است. همین امر به همراه عوامل دیگر همچون بی احتیاطی در رانندگی و نواقص فنی خودروها باعث شده این جاده به یکی از پرخطر و مرگ آفرین ترین جاده های کشور مبدل شود.
 
از سوی دیگر به نظر می رسد مسئولان و متولیان امر از اداره کل راه و شهرسازی گرفته تا فرمانداری ویژه و نماینده مردم در مجلس به اندازه مورد توقع افکار عمومی در سامان دهی و استانداردسازی این محور اهتمام نشان نمی دهند و در غالب موارد و پس از حوادثی مشابه روز گذشته به بیانیه یا پیام تسلیت اکتفا می کنند.
 
هرچند این کمبودها و کم کاری ها تاکنون به انحاء مختلف توسط رسانه های مختلف لارستان منتشر شده اما از روز گذشته بنا به درخواست متعدد مخاطبان و البته رسالت نمایندگی افکار عمومی توسط رسانه ها سعی خواهیم کرد در قالب یک پویش رسانه ای ضمن پیگیری و پرسشگری مداوم در مورد استاندارد سازی جاده های لارستان از متولیان امر، نتایج و پاسخ های آن را نیز اطلاع رسانی نماییم.
 
ما رسانه های لارستان طی این اقدام مشترک و همچون افکار عمومی که نمایندگی شان می کنیم معتقدیم غالب جاده های لارستان اینک به نماد و نشانه ای از کم کاری و بی تدبیری مسئولان مبدل شده که ضمن از دست دادن تعداد زیادی از عزیزان و سوگوار نمودن خانواده ها مهم تر از همه به آفتی برای «امید» این مردم بدل گشته است.
 
رسانه های لارستان:
 
سایت عصر لارستان
 
سایت صحبت نیوز
 
سایت آفتاب لارستان
 
سایت میلاد لارستان
 
سایت خورشید لارستان
 
کانال خبری لارستان
 
کانال صدای لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: