تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
رئیس هیأت« دو و میدانی» لارستان منصوب شد
28 مرداد 1398   11:55:17 |  ورزش > 
رئیس هیأت« دو و میدانی» لارستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس هیأت دو و میدانی استان فارس در حکمی محمدکاظم چرخی را به عنوان رئیس جدید هیأت دو و میدانی لارستان منصوب کرد.
 

در حکم سیروس زارع مهذبیه خطاب به رئیس جدید هیأت دو و میدانی لارستان آمده است:
 
بنا به پیشنهاد رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان و با عنایت به تجربیات شما و براساس ماده ۱۷ اساس نامه هیأت های ورزشی، به عنوان رئیس هیأت دو و میدانی شهرستان لارستان منصوب می شوید.
 
امید است با عنایت به خداوند متعال و در راستای ساماندهی و مدیریت امور محوله موفق و پیروز باشید.
 
محمدکاظم چرخی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و دارای مدرک مربیگری دو و میدانی است که سابقه قهرمانی در رشته های رزمی را دارد.
 
رئیس جدید هیأت دو و میدانی لارستان در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ارتقای سطح دو و میدانی لارستان در استان را از مهم ترین اهداف خود دانست و اظهار داشت: به منظور رشد و پیشرفت هیأت دو و میدانی این شهرستان یک برنامه ریزی چهار ساله پیش بینی کرده ایم که این برنامه ها سال به سال هدف گذاری شده و انشااله بتوانیم با کمک هیأت دو و میدانی فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان به هدف های بلند مدت برسیم.
 
وی از راه اندازی بیش از ۲۰ رشته دوومیدانی در لارستان خبر داد و افزود: دو سرعتی، نیمه استقامتی و استقامتی در ماده های مختلف، پرتاب نیزه، چکش، دیسک و انواع پرش ها از جمله رشته هایی است که سعی می کنیم در این شهرستان راه اندازی شود.
 
رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های اصلی ما بحث استعدادیابی، بالابردن سطح آگاهی و علمی مربیان، اعزام ورزشکاران دوومیدانی به رقابت های مختلف و برنامه ویژه تر ایجاد فضای آرام برای بانوان است.
 
چرخی با اشاره به اینکه لارستان از معدود شهرستان های فارس است که پتانسیل بالایی در زمینه دوومیدانی دارد، ادامه داد: سعی داریم با برنامه ریزی دقیق و مدون و همچنین دعوت از مربیان تیم های ملی در لارستان و شناسایی استعدادهای برتر، زمینه شکوفایی ورزشکاران رشته دوومیدانی این شهرستان در سطح استان و کشور را فراهم کنیم.
 
گفتنی است پیش از این، عسکر شفیعی مسئولیت هیأت دو و میدانی لارستان را به عهده داشت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: