تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیگیری اجرای طرح ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان
28 مرداد 1398   12:07:48 |  شهرستانها > لارستان
پیگیری اجرای طرح ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان

در دیدار مالک شرکت هلدینگ RGS با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ در خصوص اجرای طرح ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان بحث و رایزنی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در سال رونق تولید و باهدف محرومیت زدایی، اشتغال زایی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود در منطقه و پیشبرد اهداف پروژه ملی، بنا است طرح عظیم ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان هر چه سریعتر با احراز مجوزهای قانونی، کار خود را شروع کند.
 
در این دیدار محمدرضا مدحی مالک شرکت هلدینگ RGS در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه لارستان به جهت همکاری ویژه در خصوص این پروژه گفت: طرح ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان قرار است در زمینی به مساحت 4۰۰ هکتار کار خود را در این منطقه اجرا کند که برای اجرای عملیات این طرح، سرمایه گذار بخش خصوصی یعنی خود مالک شرکت، بدون تسهیلات بانکی هزینه می کند.
 
وی اضافه کرد: همچنین شرکت هلدینگ RGS در نظر دارد از طریق افرادی متخصص، سنگ های قیمتی و جواهری را از سایر نقاط کشور وارد لارستان کند و در ادامه مراحل آموزش، تراش و فرآوری انجام و صادر شود. در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی آمادگی کامل این شهرستان برای اجرای این طرح اعلام کرد.
 
حسنی افزود: لارستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی همچون فرودگاه بین المللی لارستان، گمرک تجاری، نمایندگی وزارت امور خارجه و غیره می باشد که در اجرای سریعتر این پروژه می‌تواند کمک به سزایی داشته باشد.
 
وی اظهار کرد: از آنجایی که سرمایه تمایل به امنیت و بازدهی دارد و با توجه به اینکه این شهرستان به دلیل فرهنگ غنی مردم و مشارکت آنان در عرصه های مختلف از جمله امنیت، خدا را شکر، آرامش و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این خطه فراهم است، بنابراین فرمانداری ویژه لارستان و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان این آمادگی را دارند تا با تیم سرمایه گذار شرکت هلدینگ RGS و یا دیگر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی همکاری کامل به عمل آورند.
 
در همین راستا و در جلسه ای دیگر که فرماندار ویژه لارستان به اتفاق نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا مدحی شخص سرمایه گذار با عنایت الله رحیمی استاندار فارس داشتند، نیز در خصوص سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ بحث و تبادل نظر شد.
 
در این نشست تخصصی، مالک شرکت هلدینگ RGS خواستار محقق شدن الزامات و تعهدات طرح بزرگ ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان شد، که استاندار فارس هم ضمن استقبال از این طرح، آمادگی استان و شهرستان را برای حمایت از طرح مذکور و ایجاد بسترهای مناسب و صدور مجوزهای مربوطه در لارستان اعلام کرد و دیگر تعهدات و الزامات سرمایه‌گذار نیز مرکز شهرستان اجرایی و عملیاتی کند.
 
محمدرضا مدحی مالک شرکت نیز آمادگی کامل خود را در خصوص اجرای طرح ایران سرزمین جواهر به مرکزیت لارستان با محوریت آموزش، تراش و فرآوری اعلام کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در همین زمینه محمد مهدی صادق نژادان مدیر سابق مخابرات لارستان نیز که به عنوان مدیر اجرایی این پروژه از طرف مالک شرکت هلدینگ RGS معرفی شده است، در سخنانی کوتاه افزود: به زودی زمان رونمایی از این طرح مشخص و در خصوص جزئیات بیشتر پروژه هم نشست خبری با حضور مالک شرکت هلدینگ RGS و مسئولین شهرستان برگزار خواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: