تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
هیأت کبدی لارستان به عنوان برترین هیأت فارس شناخته شد
31 مرداد 1398   00:45:44 |  ورزش > 
هیأت کبدی لارستان به عنوان برترین هیأت فارس شناخته شد

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: هیأت کبدی لارستان عنوان برترین هیأت شهرستان های فارس را به خود اختصاص داد.

محمدحسن طیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان اظهار داشت: هیأت کبدی استان فارس در ارزیابی عملکرد سال 97، هیأت کبدی لارستان را به عنوان هیأت نخست استان معرفی کرد و شهرستان های فسا و استهبان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به اینکه هیأت کبدی لارستان یکی از هیأت های فعال و منظم این شهرستان است، تصریح کرد: بیشترین تعداد مربی و ورزشکار در استان فارس به هیأت کبدی لارستان تعلق دارد که این موضوع نشان از فعالیت گسترده این هیأت است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه هیأت کبدی در مدت چهار سال همواره روند رو به رشدی را طی کرده است، افزود: این هیأت تنها شهرستان فارس به شمار می آید که در تمامی تیم های استان نماینده دارد و عناوین متعددی را در سطح فارس از آن خود کرده است.
 
طیبی در ادامه به فعالیت گسترده هیأت کبدی لارستان در دو بخش آقایان و بانوان اشاره کرد و ابراز داشت: این هیأت امسال میزبان اردوی تیم کبدی دختران نوجوان و جوان فارس با حضور سعیده جعفری ملی پوش کشورمان بوده است و از امروز سی ام مردادماه نیز اردوی تیم کبدی پسران نوجوان استان به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می شود.
 
وی در پایان از تلاش های عبدالرضا اسلام زاده رئیس هیأت کبدی لارستان و اعضای این هیأت تشکر و قدردانی کرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: