تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پروژه دوبانده شدن جاده لار- جهرم در چه مرحله ای است/ آیا باز هم با وعده توخالی مواجهیم؟
1 شهريور 1398   13:22:06 |  شهرستانها > لارستان
پروژه دوبانده شدن جاده لار- جهرم در چه مرحله ای است/ آیا باز هم با وعده توخالی مواجهیم؟

عصرنامه لارستان: سه هفته از سفر مسئولان کشوری برای بررسی وضعیت جاده لار جهرم و لار بندر عباس می گذرد. سوالی که افکار عمومی لارستان این روزها با آن مواجه است این است که چرا هیچ اطلاع رسانی در ا خصوص نتیجه سفر صورت نمی گیرد؟! آیا این بار هم مثل گذشته با وعده توخالی مواجه هستیم؟

با ادامه مطالبه گري مردم لارستان در خصوص جاده ترانزيتي و شریانی لار- جهرم و لار -بندرعباس، سه هفته پیش مقامات کشوري و استاني جهت بازديد از اين مسير وارد حوزه استحفاظي اداره کل راه و شهرسازی لارستان شدند و از نزديک درجريان وضعيیت وخيم اين مسير مرگبار قرار گرفتند؛ اما از آن روز تا کنون سکوت خبری در خصوص پيشرفت فیزیکی پروژه دو بانده شدن محور جهرم و لار بندرعباس بر فضای رسانه حکم فرماست. بر اساس مصوبه جلسه وزارت راه وشهرسازی مقرر شد 55 کیلومتر از 75 کیلومتر باقی مانده راه لار- جهرم با تصدی دولت و توسط شرکت زیر ساخت انجام شود و 20 کیلومتر که از قبل به مناقصه رفته و پیمانکار تعیین شده بود سریعا توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز به کار کند. اما از آن روز تا کنون جز سفر هیئت کشوری عملا اقدامی در این خصوص دیده نشده و یا اطلاعی از اقدامات انجام شده در دست نیست. اگرچه توقع نمی رفت بدون طی مراحل قانونی کار میدانی در خصوص 55 کیلومتر مصوب انجام شود اما سوال این است که در سه هفته اخیر چه اقدامی در این خصوص صورت گرفته است؟
 
در خصوص 20 کیلومتری که قبلا به مناقصه رفته و پیمانکار مشخص شده بود نیز عملا پیشرفتی مشاهده نمی شود. درحالیکه این بخش نه نیاز به مناقصه جدید دارد و نه پیمانکار جدید. سوالی که افکار عمومی لارستان این روزها با آن مواجه است این است که چرا هیچ اطلاع رسانی در این خصوص صورت نمی گیرد؟! آیا این بار هم مثل گذشته با وعده توخالی مواجه هستیم؟

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: