تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار به مناسبت هفته دفاع مقدس
25 مهر 1398   12:14:33 |  شهرستانها > لارستان
پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار و سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر، پیام مشترکی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این پیام آمده است:
 
حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه نسبت به آرمان ها و ارزش هاى خویش است و کوشش و تلاش جدى در حفظ پیشینه ها و دستاوردهاى ارزشمند و گرانقدر آرمانى و ملى هر قوم و امتى خود از جایگاه رفیع و والایى برخوردار است.
 
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلشحور ایران، در حفظ و اعتلاى نظام مقدس جمهوری اسلامى و حراست از مرزهاى عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکى از حساس ترین و بارزترین برهه حیات راستین این ملت، همچون نگینى تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایدارى آزادگان جهان مى درخشد و اهتمام و تلاش در پاسدارى از آن ارزش ها و والایی ها نیز به همان میزان مقدس و در خور ارج نهادن است.
 
اینجانبان، هفته دفاع مقدس را به مردم ولایی و همیشه در صحنه لارستان، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران و یادگاران هشت سال حماسه و ایثار تبریک عرض نموده و امیدواریم همواره در سنگر سازندگی، سربازان خوبی برای دفاع از ارزش های اسلامی، با الگو گرفتن از دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی برای نظام اسلامی باشیم.
 
محمدرضا قنبرنژاد – شهردار لار
سید عبدالمهدی میرپور – رئیس شورای اسلامی شهر لار

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: