تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جلسه شورای اداری بخش جویم برگزار شد
25 مهر 1398   12:56:09 |  شهرستانها > لارستان
جلسه شورای اداری بخش جویم برگزار شد

جلسه شورای اداری بخش جویم با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

جلسه شورای اداری بخش جویم با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس،به ریاست بخشدار و حضور امام جمعه،شوراهای شهر و بخش،دهیاران و سایر مسئولین ادارات بخش در سالن اجتماعات بخشداری جویم برگزار گردید.
 
داود شفیعی بخشدار جویم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و فرارسیدن  هفته دفاع مقدس و همچنین تبریک سال تحصیلی جدید، بیان داشت: ملت ایران در دوران ۸ ساله جنگ با ایثار و فداکاری توانست در مقابل دشمن مقاومت و از مرز و بوم این سرزمین محافظت نماید و با اتحاد و همدلی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به پیروزی برسد و امروز نیز هرچه داریم از برکت خون شهداست،پس بایستی جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
وی هم چنین در خصوص انتخابات پیش رو که اسفندماه برگزار خواهد شد جهت آگاهی مسئولین تصریح نمود: همانگونه که همه مسئول هستیم اما بایستی این را بدانیم که در محیط اداری اظهار نظر نمودن در مورد اشخاص و کاندیداها صراحتا خلاف و جرم محسوب می شود.
 
سپس حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم با اشاره به اهمیت دوران جنگ افزود: ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل انتقال پیدا کند تا جوانان امروز نیز برای حفظ همان مقدسات جهاد کنند و به دشمن اجازه ندهند تا به اعتقادات اسلامی خدشه‌ای وارد نماید.
 
در ادامه حسین بهمنی جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) سپاه جویم  برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح بخش را شامل دیدار با امام جمعه شهر،کلاس آموزش امداد و نجات،برپایی ایستگاه های صلواتی،نمایشگاه مقاومت ایثار و حجاب،دیدار با خانواده های معظم شهدا،دیدار با ائمه جمعه اهل سنت،گلباران قبور شهدا،برگزاری زیارت عاشورا،افتتاح نمایشگاه کتاب،مسابقه کتابخوانی،افتتاح مسابقات ورزشی و یادواره شهدا برشمرد.
 
در پایان سایر مسئولین نظرات خود را مطرح نمودند که از جمله آنان یحیی عبداله زاده ریاست شورای اسلامی شهر جویم  در خصوص یادواره شهدا بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا بصورت متمرکز(بخش های جویم و بنارویه) باعث وحدت و همدلی بیشتر می شود که امیدواریم این امر محقق گردد.
 
خبرنگار: آرزو جهان پیما

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: