تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فعالیت‌ مشترك فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با مراكز تابعه لارستان
26 مهر 1398   19:24:05 |  شهرستانها > لارستان
فعالیت‌ مشترك فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با مراكز تابعه لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: پیوند فعالیت‌های فرهنگی واحد با مراكز تابعه منجر به هم‌افزایی بیشتر و اجرای برنامه‌های مفیدتر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور تمام اعضا به‌منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه دوم محرم در ساختمان شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: لارستان به‌عنوان واحد پیشرو در اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده كه با حداقل هزینه‌های ممكن توانسته است منشأ آثار بزرگی در جامعه شود.
 
مهدی زارع ادامه داد: همكاران دلسوز و پای كار این حوزه، عامل مهمی در جذب دانشگاهیان عزیز در برنامه‌های فرهنگی هستند و انتظار می‌رود این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد.
 
وی بیان كرد: پیوند فعالیت‌های فرهنگی واحد با مراكز تابعه منجر به هم‌افزایی بیشتر و اجرای برنامه‌های مفیدتر می‌شود تا جامعه دانشجویی از این آثار بابركت منتفع شود.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خاطرنشان كرد: در آینده‌ای نزدیك جلسه شورای فرهنگی استان با حضور مسئولان خدوم معاونت فرهنگی سازمان در دانشگاه آزاد اسلامی مركز اوز برگزار می‌شود كه این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه مراكز در اتخاذ راهبردهای فرهنگی واحد است تا علاوه بر برگزاری باشكوه‌تر برنامه‌های فرهنگی در آینده، ظرفیت‌ها و امكانات منحصربه‌فرد مراكز تابعه ما نیز برای مسئولان سازمانی روشن شود.
 
زارع عنوان کرد: با هماهنگی معاونت علمی، مقرر شده است تا جلسات معرفتی و بصیرتی در محل استادسرای واحد لارستان برای استادان و اعضای هیئت علمی برگزار شود.
 
وی درباره برنامه‌های فرهنگی انجام‌شده در گذشته نیز یادآوری کرد: برگزاری مستمر و هفتگی تفسیر نهج‌البلاغه و قرآن كریم، زیارت عاشورا، سه‌شنبه‌های مهدوی و برنامه های خاصی كه در جوار حرم مطهر قبور شهدای جاویدالاثر برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های شاخص این واحد دانشگاهی است و امیدوارم در سال تحصیلی جدید، علاوه بر برنامه‌های فرهنگی ترم گذشته، نشست‌ها و گفتمان‌های تخصصی برای ارتقای سطح معنوی دانشجویان و همكاران برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: