تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بازدید رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی از دهکده المپیک لارستان
23 آبان 1398   22:52:40 |  ورزش > 
بازدید رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی از دهکده المپیک لارستان

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور وارد لارستان شد و به اتفاق معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش از دهکده المپیک این شهرستان دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور به اتفاق جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، طهماسبی رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان فارس، نجمی معاون اداره ورزش و جوانان استان و محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، از دهکده المپیک لارستان دیدن کردند.
 
محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور در سخنانی آمادگی این فدراسیون را برای هرگونه کمک برای راه اندازی هر چه سریعتر این پروژه اعلام کرد. قرار است در این دهکده 30 هکتاری، پیست موتورسواری، اتومبیل رانی و همچنین سوارکاری احداث شود.
 
با احداث دهکده المپیک لارستان مشکل ورزشکاران و جوانان علاقه مند به سه رشته موتورسواری، اتومبیل رانی و سوارکاری، مرتفع خواهد شد.
 
مسئولین همچنین در این بازدید، گفت و گویی نیز با موتورسواران کراس و اتومبیلرانان آفرود حاضر در این المپیک داشتند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: