تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مسئولان ارشد ورزش و جوانان شاخص های همچون وسعت، پراکندگی جمعیت و شرایط جغرافیایی را در تصمیم‌گیری‌های اعتباری لحاظ نمایند
23 آبان 1398   23:13:24 |  شهرستانها > لارستان
مسئولان ارشد ورزش و جوانان شاخص های همچون وسعت، پراکندگی جمعیت و شرایط جغرافیایی را در تصمیم‌گیری‌های اعتباری لحاظ نمایند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: انتظار است وزارت ورزش و جوانان با حمایت های خود در امر ورزش، به شهرستان بزرگ لارستان بیشتر بها دهد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم تجلیل از خیرین ورزش یار شهرستان لارستان که با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و توسعه وزارت ورزش و جوانان کشور و جمعی از مسئولین، خیرین، هیئت های ورزشی و ورزشکاران در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به اینکه لارستان با ترکیب جمعیتی اهل تشیع و تسنن توانسته است وحدتی مثال زدنی را در سطح کشور ایجاد کند، گفت: لارستان، بزرگترین شهرستان استان فارس است که در آن شیعه و سنی با تلاشهای علمایی که از گذشته تا به امروز در آن تلاش کرده اند در کنار هم زندگی کنند.
 
وی با بیان اینکه حتی با وجود هجمه هایی که از سوی دشمنان در جهت اختلاف افکنی بین شیعه و سنی رخ داده است، اما این منطقه از گزند این اتفاقات در امان مانده است، افزود: با وجود اینکه لارستان دچار ناملایمات جوی و خشکسالی است؛ اما مردم این شهرستان با تلاش و غیرت خود توانسته است ارزآوری بالایی را برای کشور داشته باشد.
 
فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه امروز شاهد نمونه ای از اقدامات پرشمار خیرین در منطقه بوده ایم و آنان در کنار بخش های دیگر در بخش ورزش نیز فعالیت داشته اند، ادامه داد: در چنین فضایی که مردم در سطح بالایی از مشارکت در زیرساخت ها و توسعه شهرستان قدم برداشته اند توقع دارند که دولت نیز در کنار آنها قدم های شایسته ای را بردارد.
 
معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه دولت نیز با وجود مشکلات خود قدم هایی را در این راه در سطح لارستان برداشته است، یادآور شد: مشاهده می شود که زمان افتتاح پروژه های مشترک خیرین و دولت به نسبت شهرستان های دیگر کشور، در این شهرستان کمتر بوده است.
 
حسنی از مسئولین خواست تا بدلیل افتخارات بالایی که بانوان لارستان در حوزه ورزش طی چند سال اخیر کسب کرده اند از ورزش بانوان در این شهرستان حمایت لازم شود، خاطر نشان کرد: انتظار می رود در حوزه جوانان نیز بیشتر حمایت صورت پذیرد.
 
نماینده عالی دولت در لارستان در پایان با تأکید بر اینکه این توقع را نیز از دولت داریم که با تزریق بودجه در کنار خیرین موجب توسعه و شکوفایی ورزش لارستان شوند، تصریح کرد: توقع داریم مسئولین با حمایت های خود در امر ورزش به این افراد و شهرستان لارستان بیشتر بها دهد.
 
پیش از این نیز ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان کشور، رضایی معاون عمرانی استانداری فارس و نماینده مردم شهرستان های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.
 
همچنین ابراهیم منیری، خانم کاملی، سیدیوسف حسینی و محمد رضا زائر هم به نمایندگی از جامعه خیرین ورزشی، انجمن ها و هیئت های ورزشی و ورزشکاران معلول وجانباز شهرستان هم مسائل و مشکلات حوزه ورزش لارستان را بیان کردند.
 
در پایان از 20 خیر ورزش یار شهرستان لارستان با لوح سپاس و هدایای تجلیل شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: