تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جشن آغاز هفته وحدت در عمادشهر برگزار شد
23 آبان 1398   23:19:39 |  شهرستانها > لارستان
جشن آغاز هفته وحدت در عمادشهر برگزار شد

جشن آغاز هفته وحدت در عمادشهر برگزار شد.

جشن میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت با حضور مسئولان شهرستان لارستان، علمای شیعه و سنی و مردم بخش صحرای باغ برگزار شد.
 
در این مراسم که بمناسبت سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در مدرسه دینی سلمان فارسی اهل سنت شهر عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ برگزار شد، سید احمد قتالی امام جمعه اهل سنت عمادشهر ضمن خوش آمدگویی به مدعوین ؛پیامبر اسلام را پیامبر رحمت و مهربانی دانست و مراجعه به سیره و روش زندگانی پیامبر اکرم (ص) را به عنوان راه نجات جوامع امروزی بشری توصیه کرد.
 
در ادامه احمد علمدار بخشدار صحرای باغ ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته وحدت ؛ افزود هفته وحدت یادگار ارزنده ی پیرجماران امام خمینی(ره) است که با درک خود از امت اسلامی، تئوری امت واحده را مطرح و بر آن پای فشردند.
 
ایشان در ادامه به عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش صحرای باغ پرداختند و با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار حضور پرشور مردم بخش صحرای باغ در انتخابات شدند.
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز ضمن تبریک هفته وحدت وحدت و برادری تشیع و تسنن در بخش صحرای باغ را نمونه تجسم عینی وحدت برشمردند و از همه مسئولان بخش صحرای باغ در برگزاری مراسم هفته وحدت تشکر و قدردانی نمودند.
 
اجرای مراسم مولودخوانی توسط طلاب مدرسه دینی و گروه اناشید پایان بخش مراسم هفته وحدت بود. 
 
شایان ذکر است این مراسم با حضور جلیل حسنی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، مسئولان شهرستان لارستان و بخش بیرم در محل مدرسه دینی سلمان فارسی عمادشهر برگزار گردید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: