تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پلمپ یک واحد غیرمجاز زالو درمانی در لارستان
23 آبان 1398   23:19:39 |  شهرستانها > لارستان
پلمپ یک واحد غیرمجاز زالو درمانی در لارستان

به گزارش روابط عمومي دانشکده علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني لارستان، اداره نظارت بر درمان دانشکده و با همکاري اداره حقوقي و بهداشت محيط آن و همراهي دادستاني و کلانتري شهرستان، يک مرکز تزريقات و پانسمان غيربهداشتي و متخلف و يک واحد غيرمجاز طب سنتي و زالودرماني پلمپ شد.

مبشري مدير اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني لارستان در اين باره اظهارداشت: با هماهنگي هاي انجام شده با دادستاني و کسب اجازه ورود، به همراه مامور نيروي انتظامي يک مرکز غير مجاز زالو درماني که در يکي از تکايا واقع در محله پيرغيب برپا شده بود پلمپ شد.
 
وي افزود: اين عمل در يک مکان غير بهداشتي و با لوازمي نامناسب انجام مي شد که فرد خاطي که اصلا صلاحيت انجام طبابت سنتي را نداشت با همکاري بهداشت محيط و اداره حقوقي دانشکده تحويل قانون داده شد.
 
مدير اداره نظارت بر درمان با گلايه از برخي مراکز آموزشي که بدون مجوز لازم و رعايت قوانين به آموزش اين طب مشغولند بيان کرد: تنها افرادي مي توانند بعنوان دستيار طب سنتي فعاليت داشته باشند که مدرک تحصيلي در يکي از شاخه هاي پيراپزشکي (پرستاري، مامايي و…) را داشته باشند که پس از گذراندن دوره آموزشي طب سنتي مي توانند زير نظر پزشک عمومي دوره ديده فعاليت کنند.
 
مدير نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکي لارستان افزود: هر فردي که بخواهد خارج از اين موارد يادشده به انجام امور طب سنتي بپردازد قطعا خلاف قانون عمل کرده و با فرد خاطي برخورد لازم صورت مي گيرد.

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: