تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
«ویهان» لارستان نامزد مرحله نهایی ششمین جشنواره کشوری «ترویج کتابخوانی»
24 آبان 1398   20:12:52 |  فرهنگ و هنر > 
«ویهان» لارستان نامزد مرحله نهایی ششمین جشنواره کشوری «ترویج کتابخوانی»

سازمان مردم نهاد «ویهان» با مدیریت «محمد سقایت» توانست از بین ۹۸۷ طرح کشور به عنوان نامزد مرحله نهایی ششمین جشنواره کشوری «ترویج کتابخوانی» معرفی شود.

جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر ساله با همکاری و همراهی گروه ها و نهاد ها و تشکل های غیر دولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
 
در برگزاری این جشنواره سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی مختلفی این شبکه را یاری و همراهی می کنند.ششمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان آن در تیرماه امسال شروع به کار کرد.پس از ارسال آثار افراد و گروه های متقاضی شرکت در این جشنواره ۹۸۷ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد  و طی دو مرحله داوری ۶١ نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف مشخص شدند.
 
اختتامیه این جشنواره در تاریخ شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸ همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های فردوسی خانه اندیشمندان علوم برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است گروه «ویهان» از جمله گروه های فعال فرهنگی اجتماعی لارستان متشکل از تعدادی جوان با استعداد و تحصیلکرده است که در تابستان امسال طرح ویژه «مادران قصه گو» را در سه شهر لار، خور و براک  اجرا کرد.
 

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: