تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول شاهد لار برگزار شد
15 آذر 1398   18:34:01 |  شهرستانها > لارستان
جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول شاهد لار برگزار شد

در یک برنامه ی درون آموزشگاهی به مناسبت دهه ریاضیات، برنامه ای با عنوان (جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی) با پیگیری دبیران ریاضی و همکاری مدیریت مدرسه در آموزشگاه دبیرستان دخترانه متوسطه اول شهدای دانش آموز شهرستان لارستان برگزار شد.

 در این برنامه دانش آموزان به صورت کلاسی و گروهی با انجام مراسم صبحگاه با نشاط ریاضی، آذین بندی کلاس ها با دست سازه های ریاضی، ساختن سرگرمی ها و بازی های فکری ریاضی و مشاوره دادن دانش آموزان به یکدیگر با موضوع روش های موفقیت در این درس با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
خانم افشار دبیر ریاضی این آموزشگاه هدف از اجرای این برنامه را توسعه خلاقیت دانش آموزان در درس ریاضیات، ارتقای انگیزه برای یادگیری این درس، تسهیل نمودن شرایط یادگیری و در نهایت آشتی دانش آموزان با درس ریاضی برشمرد و اظهار امیدواری کرد در سالهای آینده نیز اینگونه طرح ها با همکاری دیگر دبیران ریاضی و همت اداره آموزش و پرورش در سایر آموزشگاههای این شهرستان برگزار گردد.
 
این برنامه که به مدت یک هفته ادامه داشت مورد بازدید و استقبال معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، رئیس بنیاد شهید لارستان و دیگر مسئولین، معاونین و کارشناسان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.
 
در نهایت گروههای برتر دانش آموزی و دبیرانی که در این برنامه مشارکت داشتند، از طرف نسرین حجتی مدیریت آموزشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: