تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
محمدرضا عسکرپور قهرمان مسابقات چندجانبه استان لرستان شد
15 آذر 1398   19:29:47 |  ورزش > 
محمدرضا عسکرپور قهرمان مسابقات چندجانبه استان لرستان شد

مسئول هیئت کشتی لارستان از کسب نشان طلای کشتی گیر لارستانی در رقابت های چندجانبه استان لرستان خبر داد.

به گزارش صحبت به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور از لارستان در ترکیب تیم شهرستان بروجرد موفق شد عنوان نخست چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام سردار شهید لطفعلی کرمی که با حضور چندین استان برتر کشور در بروجرد برگزار شد را از آن خود کند.
 
وی تصریح کرد: محمدرضا عسکرپور در دور اول این پیکارها موفق شد با حساب سه بر صفر کشتی گیر بروجردی را از پیش رو بردارد و در کشتی دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر حریف همدانی را مغلوب کند.
 
مسئول هیئت کشتی لارستان افزود: این کشتی گیر لارستانی در مبارزه سوم خود کشتی گیر تیم تهران را با حساب 7 بر سه شکست داد و به فینال راه یافت.
 
عسکرپور خاطرنشان کرد: وی در دیدار فینال موفق شد دیگر نماینده استان همدان که چندین عنوان قهرمانی کشور را در کارنامه داشت را با حساب 3 بر یک از پیش رو بردارد و بر سکوی نخست وزن 74 کیلوی این مسابقات قرار گیرد.
 
قهرمان پیشین کشتی آسیا با اشاره به اینکه محمدرضا عسکرپور برای آمادگی هرچه بیشتر خود جهت حضور در پیکارهای انتخابی قهرمانی جوانان جهان و آسیا در استان همدان اردو زده است، بیان داشت: این کشتی گیر لارستانی امسال شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان را دارد که امیدواریم با برنامه ریزی مدون این امر تحقق پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور در یک وزن بالاتر موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد، ادامه داد: چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام سردار شهید لطفعلی کرمی با حضور ۱۰۰ کشتی گیر رده سنی جوانان از شهرهای تهران، شهریار، البرز، همدان، کرمانشاه، مرکزی، کردستان و بروجرد برگزار شد که در پایان تیم‌ های بروجرد با ۱۵۹، همدان با ۱۱۸ و تهران با ۱۱۶ امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: