تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دیدار مدیر کل بیمه دی استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان
15 آذر 1398   19:57:39 |  شهرستانها > لارستان
دیدار مدیر کل بیمه دی استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

مدیرکل بیمه دی استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ میلاد دشتی مدیرکل بیمه دی استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود. 
 
در این دیدار که رضا محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان نیز حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه بیش از 2200 نفر از جامعه ایثارگر و خانواد های آنان در منطقه لارستان بزرگ تحت پوشش بیمه تکمیلی دی هستند، خواستار ارائه خدمات بیشتر بیمه دی به این جامعه بزرگ ایثارگر شد.
 
حسنی با تاکید بر اینکه خدمات درمانی باید به جامعه ایثارگری همراه با تکریم این قشر ارزشمند جامعه ارائه شود؛ گفت: بیمه دی باید ارتباطات خود را با مراکز خدمات درمانی شهرستان گسترش دهد و به تعهدات خود به موقع عمل کند و این مراکز باید با نظر مساعد با جامعه ایثارگری برخورد کنند.
 
وی ادامه داد: با ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری بخشی از زحمات و دلاوری‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس را جبران کنیم.
 
مدیرکل بیمه دی استان فارس نیز در سخنانی گفت: شرکت بیمه دی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف از تمام ظرفیت‌ و امکانات خود استفاده می‌نماید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: