تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کسب رتبه عالی استانی کمیته امداد لارستان
15 آذر 1398   20:12:11 |  شهرستانها > لارستان
کسب رتبه عالی استانی کمیته امداد لارستان

رئیس کمیته امداد لارستان اظهار داشت: واحد اکرام ایتام و محسنین امداد لارستان با تحقق ۱۳۰ درصدی اهداف تعیین شده ۸ ماهه سال جاری رتبه عالی استانی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد لارستان؛ هوشنگ دلاور با اشاره به اینکه در ۸ ماهه سال جاری واحد اکرام ایتام و محسنین مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی را جذب نموده است اظهار داشت: این اداره با تعداد ۲۷۰۵ حامی ایتام ، سرانه پرداختی هر حامی یک میلیون و بیست و سه هزار ریال و سرانه دریافتی هر کودک یتیم و نیازمند یک میلیون و پانصدو بیست هزار ریال است.
 
دلاور ضمن قدردانی از حامیان گرانقدر ایتام خاطر نشان کرد: این حامیان بزرگوار علاوه بر کمکهای نقدی، کمک های غیر نقدی قابل ملاحظه ای را در سرفصل های ساخت و تعمیر مسکن، هزینه های تحصیلی، درمانی، رفاهی و... را پرداخت کرده اند که این مساعدت ها، گره گشای بسیاری از مشکلات این فرزندان عزیز بوده است.
 
این مسئول با بیان اینکه تعداد زیادی از کودکان منتظر دستان سخاوتمند خیرین شهرستان هستند افزود: طرح هر کارمند یک حامی و هر کلاس درس یک حامی به زودی اجرا خواهد شد که انتظار می رود، با استقبال گسترده از این طرح، تمام کودکان محروم انتظار مساعدت، مورد حمایت قرار گیرد.

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: