تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اختصاص 5 میلیارد ریال به آکادمی تنیس روی میز لارستان
3 بهمن 1398   00:10:22 |  ورزش > 
اختصاص 5 میلیارد ریال به آکادمی تنیس روی میز لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اختصاص پنج میلیارد ریال به آکادمی تنیس روی میز این شهرستان خبر داد.

 محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در جلسه ای که به اتفاق نماینده و مدیرکل ورزش و جوانان فارس با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال به آکادمی تنیس روی میز لارستان که به صورت مشارکتی توسط خیر و دولت در حال احداث است، اختصاص یافت.
 
وی تصریح کرد: پیگیری اختصاص کف پوش به ورزشگاه سه هزار نفری منیری لار، تعمیر و تجهیز ساختمان هیئت فوتبال لارستان، پیگیری بازسازی استخر شهرقدیم و احداث زورخانه مجموعه ورزشی شهید دانشیار لار، پیگیری احداث 8 چمن مصنوعی در بخش های تابعه لارستان، جذب اعتبار مالی برای هیئت های ورزشی و اختصاص تجهیزات ورزشی از مواردی بود که توسط نماینده و مدیرکل ورزش و جوانان فارس در نشست با معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: با پیگیری های رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یک تخته تشک کشتی از سوی وزارت ورزش و جوانان به هیئت کشتی لارستان اهدا شد.
 
طیبی در ادامه از حضور وزیر ورزش و جوانان در لار خبر داد و افزود: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به زودی برای اطلاع از پیشرفت فیزیکی ورزشگاه فرهنگی ورزشی سه هزار نفری منیری لار به این شهرستان سفر می کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: