تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
قهرمانان کشوری و بین المللی مادام العمر از پرداخت شهریه معاف می شوند
3 بهمن 1398   20:42:18 |  ورزش > 
قهرمانان کشوری و بین المللی مادام العمر از پرداخت شهریه معاف می شوند

مسئول هیئت کشتی لارستان گفت: قهرمانان کشوری و بین المللی برای همیشه از پرداخت شهریه معاف می شوند.

وی در گفت و گو با واحد روابط عمومی هیئت کشتی لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه هیئت کشتی لارستان که با حضور نائب رئیس و دبیر این هیئت برگزار شد، مصوب شد که قهرمانان کشوری و بین المللی اعم از مسابقات کشتی دانشجویان، کارگران و... به صورت مادام العمر از پرداخت شهریه معاف شوند.
 
ایشان در خصوص پرداخت شهریه مدال آوران کشتی لارستان در پیکارهای استان فارس نیز تصریح کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد کشتی گیرانی که همه ساله در مسابقات قهرمانی و انتخابی استان فارس عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند به ترتیب 40، 30 و 20 درصد از میزان شهریه پرداختی آنها کاهش یابد و در صورتی که در مسابقات ذکر شده صاحب مقام نشوند بایستی کل شهریه را پرداخت کنند.
 
قهرمان کشتی آزاد آسیا با بیان اینکه صدور کارت شناسایی برای اعضای هیئت کشتی لارستان نیز از دیگر مصوبات جلسه هیئت رئیسه هیئت کشتی بود، تصریح کرد: همچنین در این نشست مقرر شد هیئت کشتی لارستان از ابتدای سال 99 نسبت به صدور کارت عضویت هیئت کشتی لارستان برای کشتی گیران تحت پوشش خود اقدام کند و بدون کارت عضویت هیچ کشتی گیری حق شرکت در مسابقات مختلف را نداشته باشد.
 
مسئول هیئت کشتی لارستان در پایان نظارت دقیق تر بر امور کمیته های هیئت کشتی لارستان توسط اعضای هیئت رئیسه را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد و ابراز داشت: تمامی موارد انضباطی در جلسه هیئت رئیسه هیئت کشتی لارستان مطرح و مقرر شد مربیان، سرپرستان، کشتی گیران و دیگر عوامل نسبت به اجرای دقیق آن اقدام کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: