تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز در بخش جویم
16 بهمن 1398   23:29:18 |  شهرستانها > لارستان
افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز در بخش جویم

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان بخش جویم آغاز گردید.

مراسم افتتاحییه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان بخش جویم با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولین ادارات بخش، فرهنگیان،داوران و دانش آموزان، در هنرستان تلاش شهر جویم برگزار شد.
 
حسین زمانی ریاست آموزش و پرورش منطقه جویم  ضمن تبریک دهه مبارک فجر، یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادی را تربیت اعتقادی دانش آموزان برشمرد و در ادامه از همکاری خوب مدیریت هنرستان تلاش و کارکنان آن به جهت میزبانی مسابقات تقدیر و تشکر نمود.
 
سپس حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: اینگونه برنامه ها در ایام فرخنده پیروزی انقلاب،یک کار خوب فرهنگی است و همه شما مستحضرید که پیش از انقلاب به تعداد انگشتان دست هم قاری و حتی حافظ قرآن نداشتیم اما طی سالهای اخیر با توجه به موسسات و نهادهای قرآنی ده ها هزار نفر به حفظ قرآن روی آورده که واقعا از برکت انقلاب بوده و هست و امیدواریم روز به روز بر تعداد این قرآن آموزان افزوده گردد.
 
شایان ذکر است این مسابقات طی دو روز در محل هنرستان تلاش جویم و مدارس صدیقه کبری و هاشمی روستای بلغان  در ۱۰ رشته  با حضور ۲۰ داور برگزار می گردد و نفرات برتر به مرحله مقدماتی استانی در شهرستان زرین دشت راه خواهند یافت.
 
در این دوره از مسابقات ۲۰۰ خواهر و  ۲۰۰ برادر در ۱۰ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
خبرنگار: آرزو جهان پیما
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: