تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهداء لارستان توسط مسؤلین این شهرستان
19 بهمن 1398   00:03:20 |  شهرستانها > لارستان
گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهداء لارستان توسط مسؤلین این شهرستان

بمناسبت دهه مبارک فجر، قبور مطهر شهداء لارستان، توسط مسؤلین، خانواده های معظم شهداء، نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت دهه مبارک فجر، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، به اتفاق احمد دلاور معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری ویژه لارستان، جمعی از مسئولین،کارمندان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی، انتظامی، امدادگران و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان بزرگ با حضور در محل گلزار شهداء شهر لار به مقام شامخ شهیدان والا مقام، بویژه شهدای عزیز انقلاب این شهرستان ادای احترام کردند و مزار شهیدان گرانقدر را گلباران وعطرافشانی نمودند.
 
مسؤلین شهرستان با قرائت فاتحه، به روح پر فتوح شهداء درود فرستادند و با آرمانهای بلند حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و این کبوتران خونین بال تجدید میثاق کردند. همچنین درآیین این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدا، بخصوص شهیدان انقلاب اسلامی شهرستان لارستان از مقام والای آن به حق پیوستگان تجلیل شد.
 
در ادامه پیام حضرت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور توسط غلامرضا محمدی رییس بنیاد شهید لارستان قرائت شد.
 
سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار نیز پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی سخنانی را بیان کرد.
 
گفتنی است بمناسبت ایام الله دهه فجر، قبور مطهر شهداء بخشهای بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ، مرکزی و روستاهای تابعه شهرستان لارستان نیز گلباران و عطرافشانی گردید.
 
اضافه می گردد که شهرستان لارستان، 305 شهید گرانقدر را ،تقدیم این نظام و انقلاب نموده است که از این تعداد شهدا،3 شهید انقلاب بوده اند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: