تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
چندین طرح عمرانی با اعتبار 50 میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح شد
23 بهمن 1398   20:32:29 |  شهرستانها > لارستان
چندین طرح عمرانی با اعتبار 50 میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ چندین طرح عمرانی، زیربنایی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در دهمین روز از دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم، داود شفیعی بخشدار جویم، نجفی زاده شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر، نوربخش فرماندهی پلیس راهور شهرستان لارستان، در بخش جویم لارستان با اعتبار50 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
 
مسئولین ابتدا به روستای احمد محمودی رفتند و ساختمان دهیاری این روستا را افتتاح کردند. این ساختمان با زیربنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال ساخته شده است.
 
در ادامه مسئولین به روستای فرشته جان رفتند و بند رسوب گیر سد فرشته جان را افتتاح کردند. حجم سنگ و ملاتی این بند رسوب گیر ۴۰۰ متر مکعب، حجم خاکریزی آن ۹۰۰۰ متر مکعب، دهانه رسوب گیر و عرض آن ۲۰ متر می باشد که با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال با اعتبار دولتی توسط اداره منابع طبیعی لارستان ساخته شده است.
 
فرماندار ویژه لارستان سپس با حضور در شهر جویم طرح های شهرداری را افتتاح کرد. بلوار کمربندی شهر جویم همراه با نصب المان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال، پارک حاشیه ای بلوار خلیج فارس همراه با پیاده روی سلامت به طول ۲۰۰ متر با اعتباری افزون بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، فاز دوم بلوار شهید فهمیده با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، از اهم طرح های افتتاح شده شهرداری جویم بود.
 
فرماندار ویژه لارستان سپس ساختمان شعبه راهنمایی و رانندگی بخش جویم نیز افتتاح نمود. در این روز همچنین کلنگ آغاز ساخت مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در روستای احمد محمودی نیز به زمین زده شد.
 
این آموزشگاه قرار است با زیربنای 1000 متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر آقای حسین شکاری و اداره کل نوسازی مدارس استان فارس احداث شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در ادامه همچنین فرماندار و مسئولین مسائل و مشکلات بخش جویم را بررسی کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: