تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
راهپیمایی ۲۲ بهمن در لار برگزار شد
23 بهمن 1398   20:40:40 |  شهرستانها > لارستان
راهپیمایی ۲۲ بهمن در لار برگزار شد

هزاران نفر از مردم انقلابی لارستان بزرگ به همراه مسئولین شهرستان، در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه حماسه آفریدند.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، قشرهای مختلف مردم ولایی و همیشه در صحنه لارستان بزرگ، همزمان با سراسر کشور اعم از جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، اعضاء شورای تامین شهرستان مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کارمندان،کارگران، روحانیون و طلاب شیعه و سنی، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، پزشکان، مهندسین، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان،کسبه و بازاریان، هنرمندان، احزاب،گروه ها، هیئت های مذهبی ودر کل زن و مرد، پیر و جوان با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه دیگری را خلق کردند و تجلی اقتدار ملی وعزت ایرانی اسلامی و شکوه و عظمت سرزمین خود را به نمایش گذاشتند.
 
مردم لارستان بزرگ همراه با مردم دیگر نقاط کشور بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، انقلابی گری تمام عیار خود را به رخ کشیدند. مردم لارستان، از ساعت 9:30 صبح با اجتماع در چهار راه پیروزی و در ادامه در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی کردند.
 
مردم در این روز صحنه هایی از میهن دوستی و دشمن ستیزی را به نمایش گذاشتند و ندای آزادی و همبستگی سر دادند.
 
در این روز به یاد ماندنی مردم لارستان بزرگ ضمن تجدید بیعت با آرمانهای ارزشمند امام بزرگوار و شهیدان والا مقام و اعلام پشتیبانی خود از ولایت فقیه، چهل و یکمین سال زندگی با عزت و افتخار خود در زیر لوای پرچم اسلام را جشن گرفتند و یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی مسیر چهارراه پیروزی به سمت چهار راه هنگ،خیابان ساحلی، میدان مدرس و حسینیه اعظم شهر لار را پیمودند و با حضور پر شور خود، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند و در روبروی حسینیه اعظم تجمع کردند و گروه های سرود به اجرای سرود پرداخت که حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیده شد.
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار به ایراد سخن پرداخت. در پایان قطعنامه پایانی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال شده بود قرائت گردید که با تکبیرهای محکم و کوبنده مردم مفاد آن مورد تائید قرار گرفت.
 
اضافه می گردد که در بخشهای جویم، بیرم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز با حضور گسترده مردم راهپیمایی های باشکوهی برگزار شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: