تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام تقدیر و تشکر فرماندار ویژه لارستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
25 بهمن 1398   23:48:26 |  شهرستانها > لارستان
پیام تقدیر و تشکر فرماندار ویژه لارستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس منطقه لارستان بزرگ در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ متن پیام جلیل حسنی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم حماسه با شکوه حضور مردان و زنان این دیار در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن، توجه جهانیان را به این نکته جلب نمود که ایرانی هر جا که لازم باشد با اشاره ی مقام معظم رهبری مدظله العالی که پرچمدار وحدت و یکرنگی این امت است، به میدان می آید و به فضل پرودگار، راه خویش را با اقتدار طی می نماید.
 
سلام خداوند بر شما مردم ولایی و همیشه در صحنه لارستان بزرگ، الله اکبر از این استواری و ایستادگی،  الله اکبر از این همه شکوه و عظمت، الله اکبر از این ایمان الهی و اراده مستحکم. ملت بزرگ لارستان؛ استواریتان در صراط نورانی اسلام و انقلاب در چهل و یکمین بهار انقلاب، دنیا را شگفت زده کرد، شما نشان دادید که تحریم و تهدید، ذره ای در سترگی گامهایتان خللی ایجاد نمی کند.
 
آفرین بر شما مردم غیور سرزمین لارستان بزرگ، خسته مباد گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را به عرصه پیروزی حق می رسانید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آرایید.
 
اینجانب، خاضعانه از شما امت قهرمان و پایدار لارستان بزرگ که دوشادوش هم، بیداری و عشق و شور خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشتید و به استکبار جهانی پاسخ محکم و کوبنده دادید، تشکر و قدردانی نموده و صمیمانه درود و سپاس خویش را تقدیم می دارم.
 
از خداوند منان آرزومندم کشور عزیزمان ایران را در ظل عنایات خاصه امام زمان (عج) و با رهبری با کفایت مقام عظمای ولایت، تلاش و همت مسئولین و وحدت و همدلی مردم، راه پیشرفت و تعالی را بپیماید.
 
انشاءا… والسلام علیکم و رحمه ا…
جلیل حسنی معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: