تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
داوطلبین از تخریب یکدیگر بپرهیزند و فقط برنامه های خود را اعلام کنند
28 بهمن 1398   17:49:01 |  شهرستانها > لارستان
داوطلبین از تخریب یکدیگر بپرهیزند و فقط برنامه های خود را اعلام کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: داوطلبین باید در فضای رقابتی سالم خود را عرضه کنند و از تبلیغات غیرواقع و تخریب یکدیگر بپرهیزند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در جمع نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح هدف از برگزاری جلسه و اینکه برای هم‌اندیشی و مدیریت هرچه بهتر برگزاری انتخابات از داوطلبین دعوت شده است تا قوانین، آیین‌نامه‌ها و باید و نباید های تبلیغاتی را یادآوری کنیم، اظهار کرد: احترام و تکریم داوطلبان از ابتدا مورد توجه و تاکید بوده و تا الان سعی نموده ایم در چارچوب وظایفی که داشته ایم فرآیندهای انتخابات را به نحو مطلوب پیگیری و اجرا نماییم.
 
وی افزود: برای مراحل بعدی که شامل ایام تبلیغات رسمی، روز اخذ رای و بعد از اخذ رای می باشد نیز برنامه ریزی کامل و جامع را انجام داده‌ایم و انتظار داریم که داوطلبین عزیز بیشتر و بهتر از گذشته نیز همراهی و همکاری نمایند و در جهت توجیه، توصیه و تذکر به اعضای ستاد و یا هواداران که بعضاً جوان و با نشاط و دارای شور و هیجان هستند، عمل نمایند تا تخلفات احتمالی را به حداقل برسانیم.
 
فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه عرصه رقابت، عرصه‌ی سخت و گاها مشکل‌زا است، بیان کرد: داوطلبین برای خدمت به جامعه، خود را در معرض ارزیابی و نقد افکار عمومی قرار می دهند که این موضوع حتی مسائل خانوادگی و شخصی را هم تحت تاثیر قرار می دهد، که بایستی از همت و روحیه نامزدها تقدیر کرد.
 
معاون استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است که بهترین راه جابجایی قدرت در جامعه را هموار نموده، محاسن نظام های انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: نباید بگذاریم این فرصت و ظرفیت انتخاباتی تبدیل به تهدید شود، بلکه همه ی ما با ایفای نقش تاریخی خود انتخابات را بهتر از گذشته پویا، و در جامعه نهادینه کنیم.
 
حسنی نامزدهای انتخابات را بازیگران اصلی این عرصه قلمداد کرد و افزود: چنانچه همه ما وظیفه قانونی خود را به خوبی انجام دهیم، مردم روز به روز نسبت به مشارکت در سرنوشت خویش علاقه مندتر خواهند شد و در غیر اینصورت بی‌رغبتی و بی‌تفاوتی مردم در مشارکت را آسیب پذیر خواهد نمود.
 
وی آمادگی اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای تامین شهرستان را برای برگزاری انتخابات باشکوه و همراه با آرامش و امنیت را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ما بنا داریم که شور و نشاط اجتماعی را در بستری امن و همراه با آرامش، مدیریت کنیم.
 
نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه ضمن برشمردن قواعد و چارچوب قانونی تصریح کرد: ما ضمن اینکه همراهی و همکاری تنگاتنگی با همه نامزدها داریم، اما محور فعالیت‌ها قانون است و نباید از قانون عدول شود.
 
رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج، گراش و اوز ادامه داد : نامزدها، هواداران و... در انتخابات، شاخص حرکت خود را باید قانون قرار دهند، در غیر این صورت وظیفه داریم با کسانی که از قانون تخطی کنند، ابتدا با تذکر و نصیحت، و سپس برخورد قانونی داشته باشیم.
 
فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش عدم تخریب همدیگر، اخلاق محوری، ارائه برنامه‌ها که قابلیت اجرایی دارد، احترام‌به همدیگر، توجه به آینده انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید اختلافات را کنار گذاشت و همه نامزدها و هواداران در مسیر اصلی تحکیم وحدت حرکت کنند و حماسه حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای که مورد تاکید رهبری است را در جامعه تحقق بخشند.
 
در این جلسه همچنین محمد اسماعیل عسکریزاده رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان لارستان، جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان، امجدی فرماندهی انتظامی لارستان، نماینده دادستان لارستان و جمعی از اعضا هیات اجرایی نیز نکاتی را به نامزدها متذکر شدند.
 
همچنین داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز نیز مواردی را بیان کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: