تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهدا دیدار کرد
28 بهمن 1398   17:51:15 |  شهرستانها > لارستان
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهدا دیدار کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با 2 خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق غلامرضا محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی، مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با خانواده معظم شهیدان احمد خلیلی زاده و محسن نوربخش دیدار کرد.
 
در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: شهدا والامقام سرمایه‌ عظیم و ارزشمند هستند و باید قدردان ایثارگری و فرهنگ شهادت‌طلبی آنان و نیز صبر و تحمل خانواده آنان باشیم و این امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون خون آن عزیزان است.
 
حسنی ادامه داد: شهیدان، مردان مردي بودند كه در راه عزت، شرف و كيان اسلام، انقلاب و ايران سرافراز، تا آخرين قطره خون پاكشان، شجاعانه و مردانه قامت راست كردند و استقلال، آزادي و حيات عزتمندانه را براي اين كشور و ملت بزرگ به ارمغان آوردند.
 
وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برای ما موجب تقویت روحیه، صبر و تحمل است و باید این ارزش را حفظ کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، احمد خلیلی زاده از شهدای انقلاب اسلامی شهر لار متولد 1331 در تاریخ ۱۴ دی ۵۷ به دست دژخیمان رژیم پهلوی در این شهر به شهادت رسید.
 
همچنین شهید محسن نوربخش نیز متولد ۱۳45 در تاریخ 20 دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل گردید.روحشان شاد.... یادآور می شود که احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان نیز بصورت جداگانه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: