تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دختران ۹ ساله دبستان سمیه جویم، سن تکلیف خود را جشن گرفتند
28 بهمن 1398   17:55:00 |  شهرستانها > لارستان
دختران ۹ ساله دبستان سمیه جویم، سن تکلیف خود را جشن گرفتند

دختران پایه سوم دبستان سمیه شهر جویم،سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا(س)،روز زن و مادر،جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم دبستان سمیه جویم با حضور امام جمعه،بخشدار،شهردار،ریاست شورای اسلامی شهر، روسای دادگاه عمومی، اداره آموزش و پرورش، کمیته امداد، دامپزشکی، جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان پایه سوم و مادران به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بخش جویم و دبستان سمیه،در محل سالن شهید رجایی این شهر برگزار شد.
 
حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت فاطمه(س)،روز زن و مادر بیان داشت: اگر حضرت زهرا(س) یک مادر و همسر نمونه نبود،شان و منزلت کنونی را نداشت چرا که بخش اعظم ارزش آن حضرت نمونه بودن می باشد،پس بایستی خواهران و مادران در جامعه اسلامی ما در وهله اول بهترین مادر و همسر باشند تا بتوانند فرزندان صالح و متدین تحویل جامعه دهند.
 
وی در ادامه افزود: دانش آموزان در این سن تکلیف به مقام والایی رسیده اند و نزد خداوند محبوب می باشند  که باید توجه به خدا را سرلوحه کار خود و نهایت احترام به والدین را مد نظر قرار دهند.
 
شعر، سرود، مسابقه و اجرای نمایش از دیگر برنامه های این جشن معنوی بود و دانش آموزان نیز در این مراسم با اصول اولیه دین مانند وضو و نماز آشنا شدند.
 
شایان ذکر است در پایان از دانش آموزان پایه سوم، با اهدای کتاب قرآن (اهدایی خانواده شهید علی اسماعیلی) تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
 
خبرنگار: آرزو جهان پیما

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: