تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مدرسه نجات غریق استخر عطایی لارستان قهرمان اولین دوره مسابقات قهرمانی فارس شد
1 اسفند 1398   23:29:56 |  ورزش > 
مدرسه نجات غریق استخر عطایی لارستان قهرمان اولین دوره مسابقات قهرمانی فارس شد

اولین دوره مسابقات قهرمانی مدارس نجات غریق استان فارس تحت عنوان جام خلیج فارس به میزبانی لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، اولین دوره مسابقات قهرمانی نجات غریق جام خلیج فارس با حضور ۱۲ تیم از شهرستان های جهرم، نی ریز، استهبان، فسا، داراب، فیروزآباد و لارستان در سه رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۶ سال به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لار و هیئت نجات غریق و غواصی لارستان در استخر مجتمع عطایی برگزار شد.
 
تیم‌ها در ماده های کرال سینه سربالا با مانع ۴ در ۵۰ متر تیمی امدادی، شنای پشت مقدماتی و حمل مانکن، با هم به رقابت پرداختند. تیم لارستان از استخر مجتمع عطایی در مجموع با ۵ مدال طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های فیروزآباد و جهرم به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
 
در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال؛ پوریا غلامحسین نژاد، نیما بذرافشان، آرمان حلاجی، محمدمهدی تقدیمی، محمد هادی جنگجو و امیررضا عسکری زاده، در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال؛ علیرضا شکفته، دانیال دهقان زاده، علی خرم نیا و محمدرضا جنگجو و در رده سنی ۱۵ تا ۱۶ سال؛ شایان کاظمی زاده، کیوان یزدان پناه، بهنام تیمناک، نوید فتوحی و امیررضا جعفری از اعضای تیم مجتمع عطایی لارستان هستند که زیر نظر محمود لادنی و حسین بلند گرامی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
 
در آیین اختتامیه با حضور سید عبدالمهدی میرپور رئیس شورای اسلامی شهر لار، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، محمد کاظم مداحی فرد رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان فارس، فروزنده زرآور نائب رئیس هیئت نجات غریق غواصی استان فارس، عبدالمجید جعفری رئیس هیئت نجات غریق غواصی لارستان، پیشکسوتان ورزش شنا و خانواده‌ ناجیان از منتخبان این دوره از مسابقات تقدیر شد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: