تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاکید جدی فرمانداری بر تداوم اقدامات پیشگیرانه در برابر کرونا
14 اسفند 1398   23:41:37 |  شهرستانها > لارستان
تاکید جدی فرمانداری بر تداوم اقدامات پیشگیرانه در برابر کرونا

ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست معاونین فرماندار در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، یگانه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، رضایی رئیس بیمارستان امام رضا علیه السلام لار، دیگر مدیران دستگاه های اجرایی و شهرداران در فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید.
 
در این جلسه معاونین فرمانداری ویژه لارستان بر تداوم و تقویت اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه در برابر شیوع کرونا در سطح شهرستان تاکید کردند. دراین جلسه پیشنهادات و راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله می‌توان به لغو کلیه جلسات عمومی، همایش‌ها، سمینارها، جشن ها، برنامه‌های جمعی، عمومی، ورزشی، نظارت بر داروخانه ها، مراکز عرضه مواد و کالاهای بهداشتی مرتبط همچون شوینده ها، ژل های ضدعفونی کننده، ماسک و غیره اشاره کرد.
 
همچنین ضدعفونی کردن فضای شهر، ادارات، مراکز عمومی و حساس شهر، دانشگاه ها، مدارس، اماکن مذهبی، کنترل مرزهای زمینی و هوایی شهرستان، کنترل مستمر فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان، بانک ها، مراکز بهداشتی، نظامی، انتظامی اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و هماهنگی با اصناف، نانوایی‌ها، رستوران ها، ترمینال مسافربری حمل و نقل درون شهری و برون شهری، کارخانجات و واحدهای فعال صنعتی، پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت و غیره برای آمادگی لازم در جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از دیگر مصوبات این جلسات بوده است.
 
در پایان بار دیگر معاونین فرمانداری ویژه لارستان، پاکسازی و ضدعفونی محیط های عمومی و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی، پرهیز از تشکیل جلسات غیرضروری، آگاه سازی و اطلاع رسانی های آموزشی و افزایش آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی ضروری دانستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: