تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۵۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی کورده لارستان غرس شد
18 اسفند 1398   23:15:52 |  شهرستانها > لارستان
۵۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی کورده لارستان غرس شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۵۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی روستای کورده لارستان غرس شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان، ۵۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی کورده لارستان غرس شد.
 
این ۵۰۰ اصله نهال که از نوع آکاسیا، کهور، کنار، ابریشم، و غیره بود در طرح جنکل کاری بین روستای کورده و شرکت سیمان انجام شد.
 
در حاشیه این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی گفت: کاشت نهال در سطح جامعه باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و همه ی ما به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم.
 
حسنی با تاکید بر اینکه کاشت درخت بسترسازی برای توسعه فضای سبز است، افزود: جنگل‌ها و درختان به عنوان یکی از مهم‌ترین سامانه های حیات بخش بشر، جایگاه انکارناپذیری در تأمین رفاه، آسایش و سعادتمندی جوامع بشری دارند.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم شهروندان با توجه به اهمیت حیات طبیعی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند و در سال‌های آتی شاهد توسعه فضای سبز و توجه بیشتر مردم و مسوولان به این امر مهم باشیم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: