تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
ارائه خدمات اداره کار لارستان بصورت غیرحضوری
18 اسفند 1398   23:18:27 |  شهرستانها > لارستان
ارائه خدمات اداره کار لارستان بصورت غیرحضوری

خدمات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان بصورت غیر حضوری ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی به نقل از رئیس اداره تعاون کار لارستان، با هدف کمک به کاهش شیوع بیماری کرونا از طریق حذف مراجعات حضوری غیر ضرور، از روز شنبه هفدهم اسفندماه ۱۳۹۸ خدمات این اداره تنها بصورت غیر حضوری ارائه می شوند.
 
عبدالمهدی قاسمی رئیس اداره کار لارستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه خدماتی که الزماً نیاز به مراجعه حضوری دارند و دارای مهلت اقدام هستند نیز با تمدید مهلت، در اولین فرصت پس از کاهش شیوع بیماری به گونه ای ارائه می شود که مشکلی برای خدمات گیرندگان ایجاد نشود، بنابراین در شرایط فعلی ارائه خدمات به جامعه هدف شامل تعاونگران، کارگران، کارفرمایان،کار افرینان، کارجویان و مقرری بگیران بیمه بیکاری صرفاً بصورت غیرحضوری انجام می شود.
 
قاسمی خاطرنشان ساخت: در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه مهم ترین اولویت این اداره است و به همین منظور حذف مراجعات غیرضروری در دستور کار قرار گرفته، با این حال این اداره می کوشد با بهره گیری از امکانات در اختیار، خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را با ایمنی بالاتر و با کیفیت مطلوب حتی آسان تر از قبل ارائه نماید.
 
معاون مدیر کل و رئیس اداره کار لارستان اعلام کرد: ‌خدمات گیرندگان این اداره می توانند از طریق ارسال پیام به واتساپ؛ پست الکترونیکی یا تماس تلفنی از طریق راه های ارتباطی زیر، پرسش های خود را مطرح و پاسخ متناظر را از همان روش دریافت نمایند.»
 
راه های ارتباط با اداره تعاون کار لارستان جهت پاسخگویی غیر حضوری:
 
۱٫ ایمیل روابط عمومی larestan@karfars.ir
 
۲٫ تماس با تلفن اداره:
 
۵۲۲۴۰۴۴۱ ۰۷۱
۵۲۲۴۰۴۴۲ ۰۷۱
 
واتس اپ:
۷۴۰۶ ۶۱۹ ۰۹۹۰
ساعات پاسخگویی: ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: