تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
هنر عاملی مهم در جذب مخاطب و ترویج ارزش‌های الهی
19 اسفند 1399   23:29:57 |  فرهنگ و هنر > موسیقی، تئاتر و هنر های تجسمی
هنر عاملی مهم در جذب مخاطب و ترویج ارزش‌های الهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: هنر عاملی مهم در جذب مخاطب و ترویج ارزش‌های الهی است و ارزش‌های الهی، زمانی در قلب و جان انسان‌ها رسوخ می‌کند كه از شیوه‌های صحیح تبلیغاتی بهره گرفته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، مهدی زارع با حضور در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده گویندگی که در دانشكده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد با بیان این موضوع كه هنر عاملی مهم در جذب مخاطب و ترویج ارزش‌های الهی است، اظهار كرد: ارزش‌های الهی، زمانی در قلب و جان انسان‌ها رسوخ می‌کند كه از شیوه‌های صحیح تبلیغاتی بهره گرفته باشد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: قرآن‌كریم درمورد پیامبر عظیم‌الشان اسلام می‌فرماید اگر پیامبر خلق‌وخوی صحیح و بیان نرم و هنرمندانه نداشت، مخاطبان از اطراف ایشان دور و پراكنده می‌شدند.

 

زارع بیان كرد: هنر گویندگی و فصاحت كلام از هنرهای مهم و ارزشمندی است كه در روایات اسلامی در ارتباط با آن سفارش‌ها زیادی شده است؛ به‌گونه‌ای كه خداوند متعال با ذكر داستان حضرت موسی یكی از خواسته‌های مهم این پیامبر را فصاحت كلامی و هنر سخنوری می‌داند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با قدردانی از مدرسان و مربیان هنرمند برای پرورش هنر‌آموزان و هنرجویان علاقه‌مند، خواستار توجه بیشتر و نظام‌مند به این مقوله مهم دانست.

 

شایان ذکر است این مراسم در یکی از ساختمان‌های دانشكده سمای دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام و با اهدای تندیس و لوح سپاس از منتخبان دانش‌آموز توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قدردانی شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: