تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مجتمع بزرگ گردشگری
11 آذر 1395   21:45:31 |  اقتصاد > 
مجتمع بزرگ گردشگری" گراش لند" احداث می شود

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان: احداث مجتمع گردشگری گراش لند با سرمایه ای بیش از 100 میلیارد ریال و به همت بخش خصوصی و پیگیری های ویژه مهندس افشانی استاندار محترم فارس در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع در گراش اجرایی شد.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد مدیرکل عنوان داشت : در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل و در شرایط موجود یکی از دغدغه ها و تلاش جدی این اداره کل ، ایجاد بسترسازی درجهت حمایت ازسرمایه گزاران بخش خصوصی و اشتغال زایی و همچنین رونق اقتصادی منطقه می باشد.
 
وی با بیان اینکه این اداره کل خود را مکلف بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می داند و براین باور است که حمایت های این چنینی به خوبی می تواند زمینه ساز فرصت های شغلی و خلق ایده های جدید در راستای توسعه منطقه خود باشد.
 
وی در خصوص کاربری مجتمع این چنین تصریح کرد: 90 درصد از زمین مذکور به فضای سبز و و امکانات تفریحی مدرن اختصاص یافته و قابلیت استفاده شبانه روزی برای عموم مردم را به همراه دارد . جانمایی 10 درصد باقیمانده نیز به فضای سرپوشیده جهت بازی های سالنی و خدمات مرتبط و با نیاز سنجی شرایط اقلیمی راه اندازی شده است.
 
همچنین بخش مراکز تفریحی و سرگرمی این مجتمع نیز با نگاهی متفاوت و با قابلیتی برای سطوح مختلف سنی به ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است . مدیرکل راه وشهرسازی لارستان خاطر نشان کرد : زمین این پروژه از سوی اداره کل راه وشهرسازی لارستان و پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط و طی مراحل قانونی به صورت استیجاری و به شرط تملک می باشد .

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: