تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی به بخش بیرم در جنوب استان فارس
22 خرداد 1400   09:41:00 |  شهرستانها > لارستان
بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی به بخش بیرم در جنوب استان فارس

مدیر امور آبفا لارستان در جلسه ای با امام جمعه ، بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش بیرم، مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی این بخش را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، سید عبدالمهدی میر پور سرپرست امور آبفا شهرستان لارستان با سفر به بخش بیرم، در جلساتی با امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای شهر بیرم روند آبرسانی و مشکلات موجود در این حوزه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و در راستای بهبود روند آبرسانی ابراز امیدواری نمود.

 

بنابراین گزارش مدیر امور آبفا لارستان در این جلسات ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به مردم بخش بیرم و بحث پیرامون بهبود کمی و کیفی آب در این منطقه، در خصوص  برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی بحث و تبادل نظر نمود و ابراز امیدواری کرد تا با اهتمام شرکت آبفا استان فارس و همکاری مسئولین محلی شرایط بسیار مناسبتری را در حوزه ی آبرسانی به مردم بخش بیرم شاهد باشیم.

 

این گزارش حاکی است میر پور در ادامه با بازدید میدانی از تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی، پروژه های اصلاح و بازسازی شبکه و خطوط انتقال، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات در حال انجام، بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تأکید نمود و قول پیگیری داد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: