تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فرماندار ويژه لارستان از بازارهای «قیصریه» و «قدمگاه» بازدید کرد/ برای عبور از وضعیتِ قرمزِ کرونا به فداکاری و همکاری بازاریان نیازمندیم
9 تير 1400   15:50:19 |  شهرستانها > لارستان
فرماندار ويژه لارستان از بازارهای «قیصریه» و «قدمگاه» بازدید کرد/ برای عبور از وضعیتِ قرمزِ کرونا به فداکاری و همکاری بازاریان نیازمندیم

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون عمرانی خود و جانشین ستاد کرونای شهرستان و ابراهیمی‌زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای طرح جامع اعمال محدودیت‌های هوشمند، با حضور در بازارهای قیصریه و قدمگاه؛ از وضعیت موجودی کالای اساسی در بازار، قیمت‌ها و به‌ویژه اجرای پروتکل‌های بهداشتی بازدید کرد.

 فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید گفت: این ایام وضعیت بازار به‌جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید اصناف و بازاریان مثل همیشه با فداکاری حضور فعال در صحنه داشته باشند و به‌عنوان بازویِ توانمند مسئولان اجرایی در این وضعیت حساس ایفای نقش نمایند.
 
با همکاری مردم و نظارت مسئولین و با تداوم این همکاری و رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باید به سمت وضعیت نارنجی، زرد و در نهایت سفید حرکت کنیم.
 
موقعیت خاص شهرستان، گستردگی مراودات و تنوع مسیرهای ارتباطی با خارج و داخل کشور، باعث تغییر وضعیت بیماری کرونا گردیده است.
 
ستاد مبارزه با کرونای شهرستان همه شرایط را با اولویت سلامتی مردم و ایجاد تعادل در کار، فعالیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیگیری و نظارت می‌کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: