تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
لارستانی‌های مهربان حامی ۲۵۰۰ کودکِ نیازمند شدند
25 شهريور 1400   14:16:34 |  شهرستانها > لارستان
لارستانی‌های مهربان حامی ۲۵۰۰ کودکِ نیازمند شدند

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لارستان، در طرح «پویش ایران مهربان» که به منظور حمایت از ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش امداد امام(ره) به اجرا در آمد جمعا ۲۴۸۷ حامی نیک‌اندیش شهرستان، حمایت بیش از ۲۵۰۰ کودک نیازمند را بر عهده گرفتند.

رئیس کمیته امداد لارستان ضمن قدرشناسی نگاه نیک شهروندان به مقوله یتیم‌نوازی اظهار داشت: طرح پویش ایران مهربان که از شهریور ماه سال قبل در سراسر کشور به اجرا درآمده است با استقبالی بی‌نظیر مواجه گردید که در این راستا، ناحیه مقاومت بسیج نیز پا به‌پای کمیته امداد در این کار نیک مشارکت نمود که زمینه جذب ۴۷۳ حامی بسیجی با حمایت ۷۰۰ کودک فراهم گردید.
 
کارکنان ادارات شهرستان نیز با پیگیری‌های مستمر فرمانداری محترم ویژه شهرستان، با مشارکت در این طرح حمایت حدود ۳۵۰ کودک را بر عهده گرفتند.
 
دلاور با اشاره به نیازمندی‌های گوناگون کودکان و نوجوانان به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان در امر تحصیلی، حمایت از این قشر را بی‌اندازه موثر دانست و اظهار داشت این کمک‌ها زمینه رشد و تعالی ایتام و نیازمندان را فراهم ساخته و آینده‌ای روشن را برای آنها رقم خواهد زد.
 
این مسئول ادامه داد که این طرح کماکان ادامه دارد و مردم مهربان و مهر گستر شهرستان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد لارستان و یا مرکز مددکاری شهر بنارویه نسبت به حمایت از ایتام اقدام نمایند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: