تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اگر نشاط و شادابی در جامعه نباشد، افسردگی و کاهلی جایگزین و رشد و توسعه متوقف خواهد شد
5 آبان 1400   10:36:46 |  ورزش > 
اگر نشاط و شادابی در جامعه نباشد، افسردگی و کاهلی جایگزین و رشد و توسعه متوقف خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه حلقه اول بوجود آورنده شادابی و نشاط در جامعه، ورزشکاران و متولیان امر ورزش هستند، تاکید کرد: طی دو سال اخیر، ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی را تعطیل و در این راستا نیاز به بازسازی و فعالیت مجدد داریم.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در آیین تجلیل از هیئت های ورزشی، قهرمانان تیم ملی، مسئولان ورزش، مدیران تیم های لیگی، انجمن های مردم نهاد و حامیان و خیرین ورزش شهرستان در سخنانی با بیان اینکه نیک اندیشان و خیرین لارستانی زینت بخش تمامی محافل و مجامع هستند، گفت: ما به مردان نیک اندیش و خیرین عزیز خطه لارستان بزرگ افتخار می کنیم، چرا که در تمامی عرصه های مختلف و احداث بناهای عام المنفعه و در ساخت فضاهای آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، بهداشتی، درمانی و حتی امروزه در عرصه امنیتی نیز ورود کرده اند و به کمک هم نوع و مردم خود شتافته اند.
 
وی با بیان اینکه نقش خیرین و دولت در ساخت اکثر فضاهای ورزشی لارستان پررنگ بوده است، گفت: علی رغم محدودیت هایی که در منطقه داریم، اما فعالیت‌ها چشمگیر و برجسته بوده و اینها نتیجه هماهنگی و هم افزایی مردم و دولت بوده است.
 
فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: کارها و فعالیت‌های خیرین در لارستان خدامحوری و نوع دوستی بوده و تاثیری که مردم این خطه بر رشد و توسعه منطقه داشته اند، ریشه در غنای فرهنگی و اعتقادات دینی داشته و بر همین مبنا امروز می بینیم که در همه حوزه ها به خصوص در حوزه ورزش نقش برجسته و کم نظیری را در جهت ایجاد فضاهای فیزیکی و یا تقویت هیات‌های ورزشی ایفا کرده اند.
 
معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: اگر جامعه ما از نشاط و شادابی تهی ‌شود و اگر این شاخص ها و خصلت‌های انسانی در جامعه از بین برود، یقیناً افسردگی، تنبلی و کاهلی جایگزین فعالیت ها خواهد شد و رسیدن به اهداف عالیه ای که جامعه برای خودش ترسیم کرده، مشکل است، بنابراین ما نیازمند شادابی و نشاط در جامعه هستیم که این مهم لازمه پویایی و تحرک است.
 
حسنی در پایان سخنانش با بیان اینکه حلقه اول بوجود آورنده شادابی و نشاط در جامعه ورزشکاران و یا کسانی که در امر ورزش تلاش می کنند، هستند، اظهار کرد: ما باید با استفاده از تمامی ظرفیتها و پتانسیل ها، آسیبی را که از جهت ویروس کرونا به جامعه و مردم وارد شده، جبران نماییم و این مهم اول توسط ورزشکاران و متولیان امر ورزش تحقق می یابد، بنابراین همه تلاش می کنیم تا با انگیزه و تحرک جدید این مهم را تحقق ببخشیم و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی شادابی و نشاط و پویایی در جامعه را رونق بدهیم.
 
در ادامه محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران، دکتر حمید شکیبا مهر مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مهندس سالاری معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.
 
در پایان از تمامی روسای هیات های ورزشی، قهرمانان تیم ملی، مسئولان ورزش، مدیران تیم های لیگی، انجمن های مردم نهاد و حامیان و خیرین امر ورزش شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: