تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
گلایه‌های شما را شنیدیم اما اقدامی برای رفع تبعیض ندیدیم/ فرصتِ گذرای وزارت را غنیمت بشمارید
10 آبان 1400   10:12:43 |  شهرستانها > لارستان
گلایه‌های شما را شنیدیم اما اقدامی برای رفع تبعیض ندیدیم/ فرصتِ گذرای وزارت را غنیمت بشمارید

به گزارش «صحبت‌نیوز» با گذشت دو هفته از حضور کاروان مردمی مطالبه‌گری لارستان در وزارت راه و شهرسازی هنوز خبری از عمل به وعده‌های مطرح شده نیست. متاسفانه جلسه‌ای بدون حضور مطالبه‌گران لارستان و تنها با شرکت چند مسئول منطقه با وزیر راه و شهرسازی گرفته شد که مشخص بود هیچ خروجی مشخصی نخواهد داشت. کاروان مردمی مطالبه‌گری لارستان در پیگیری مطالبات خود نامه سرگشاده‌ای به وزیر راه و شهرسازی نوشته است که در زیر می‌آید:

مقام محترم وزارت راه و شهرسازی، جناب دکتر رستم قاسمی
 چنانکه مستحضرید جمعی از مردم لارستان روز ۱۵ آبان ۱۴۰۰ برای عرض مشکلات جاده‌های لار- جهرم و لار- بندرعباس در وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با جناب دکتر خادمی معاون وزارت راه و شهرسازی داشتند و مقرر شد علاوه بر مکاتبه با وزارت نفت نتایج پیگیری‌ها درخصوص وضعیت جاده‌های لارستان در قالب کارگروهی به اطلاع عموم رسانده شود و نیاز به تصدیع چند باره در محل وزارت خانه نباشد.
 
متعاقب آن جلسه‌ای با شرکت تنی چند از مسئولان لارستان، خنج، گراش و اوز در وزارت راه و شهرسازی و بدون حضور نماینده‌ای از ما برگزار و شنیده شد آن مقام محترم درخصوص تجمع مردمی گلایه‌هایی مطرح کرده‌اید.
 
به استحضار می‌رساند که ما همان مردمی هستیم که در بدو انتصاب شما بنر تبریک در شهر لار نصب کردیم و به رفع تبعیض در اختصاص بودجه به جاده‌های لارستان امیدها داشتیم و داریم؛ اما  مجموعه وزارت‌خانه تحت مدیریت شما با وجود اطلاع از عزیمت کاروان مردمی، اراده‌ای برای هماهنگ کردن دیدار نمایندگانی از ما با شما نداشت. حتی در زمان حضور ما نیز تا ساعت‌ها از برگزاری جلسه، حتی با معاون شما خودداری کردند. پس اذعان بفرمایید که اگر اراده‌ای برای برگزاری جلسه‌ای شایسته، از سوی وزارت راه و شهرسازی  وجود داشت ما نیز رسم حضور را به نیکی به‌جا می‌آوردیم.
 
پس از حضور ما نیز جلسه‌ای با حضور مسئولانی از لارستان، خنج، گراش و اوز با شما برگزار شد؛ اما باز هم نگاه سلیقه‌ای در هماهنگ کردن جلسه، مانع حضور نمایندگانی از ما و ارائه عرایض شد.
 
اکنون دو هفته از حضور ما در وزارت راه و شهرسازی گذشته و هیچ خبری از عمل به وعده‌ها نیست. جاده‌های کم‌عرض لارستان کماکان قربانی می‌گیرد و مردم همچنان منتظر اقدام عدالت محورانه شما هستند.
 
 امید است که شما به‌عنوان فرزند شایسته لارستان فرصت گذرای وزارت را غنیمت شمارید و اثری ماندگار از خود به یادگار بگذارید. ما همچنان مصمم به پیگیری وضعیت جاده‌های لارستان و ارائه گزارش به مردم هستیم.
 
کاروان مردمی مطالبه‌گری لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: