تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دیدار روسای هیات های ورزشی شهرستان با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان
25 آذر 1400   10:00:44 |  ورزش > 
دیدار روسای هیات های ورزشی شهرستان با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان گفت: ورزش کردن را به یک فرهنگ عمومی در زندگی، مبدل کنیم.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، محمدحسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان به همراه روسای هیات های ورزشی شهرستان، با داریوش دهقان سرپرست فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.
 
در این دیدار سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: بدون شك اگر فعاليت هاي ورزشي در كنار ساير برنامه ها در خانه، خانواده و همانند ساير نيازهاي مهم زندگي نهادينه شود، نقش بسيار موثري در تامين سلامت جسمي، روحي و رواني و شادبي همگان دارد.
 
داریوش دهقان افزود: بايد همه ما ورزش را در سبد و كالاي زندگي خود به عنوان يك امر مهم و ضروري قرار دهیم.
 
وی با بیان اینکه می‌بایست ورزش کردن به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: تمامی مدیران اجرایی و کارکنان شهرستان می بایست ورزش کردن را سرلوحه کار خود قرار دارند، چرا که نشاط و شادابی و پویایی را در سیستم اداری به وجود می آورد.
 
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با تاکید بر اینکه اول باید مدیران ورزشی شهرستان خط مقدم ورزش کردن باشند، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مدیران ادارات با ورزش کردن بیگانه هستند، ولی من بعد مدیران را را به ورزش کردن ملزم می کنیم. چرا که برای ارتقا سلامت و جسم آنها مهم است که نه تنها کیفیت بهره وری و عملکرد کاری دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم را افزایش می‌دهد، بلکه در وضعیت روحی و روانی این قشر تاثیر بسیار مثبت خواهد داشت.
 
دهقان تاکید کرد: هر کاری که بتوانم و شدنی باشد در تمامی حوزه‌ها بخصوص ارتقاء ورزش انجام خواهم داد، مگر اینکه قانون اجازه ندهد.
 
وی با بیان اینکه بنده همیشه در کنار مردم و ورزشکاران هستم، افزود: بنده خوشحال ام به شهرستانی آمده ام که فرهنگ کار خیر نهادینه شده و این مهم یکی از افتخارات این منطقه است، چون در کار خیر پیشتاز هستند.
 
دهقان رمز پیشرفت و آبادانی شهرستان را  اتحاد، همدلی و هم افزایی و در کنار هم بودن دانست و تاکید کرد: همه اعضا و گروه ها در کنار هم باشند و از اختلافات بپرهیزند.
 
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم صنعت و تولید در شهرستان رشد کند، می‌بایست از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی استفاده کنیم.
 
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در ادامه محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و روسای هیات های ورزشی شهرستان نیز مسائل و مشکلات ورزش  را بیان کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: