تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاکید معاون استاندار فارس بر ارتقاء تولیدات کارخانه سیمان لارستان به ۴ هزار تن
18 دي 1400   09:21:23 |  شهرستانها > لارستان
تاکید معاون استاندار فارس بر ارتقاء تولیدات کارخانه سیمان لارستان به ۴ هزار تن

مدیر کارخانه سیمان لارستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،  علیرضا درخشان مدیر کارخانه سیمان لارستان به همراه مرتضی رستم پور رییس اداری کارخانه با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان راه پیشرفت و توسعه یک منطقه را ایجاد صنعت دانست و گفت: در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و برای رشد و توسعه صنعت در شهرستان بزرگ لارستان تلاش خواهیم کرد.

داریوش دهقان با اشاره به پتانسیل های موجود تولیدی و صنعتی حوزه شهرستان افزود: کارخانه سیمان لارستان از جمله کارخانجاتی است که زمینه اشتغال ۱۸۵ نفر را بصورت مستقیم برای شهروندان فراهم نموده و امیدواریم با نگاهی نو و تلاش بیشتر، شاهد طرح توسعه این کارخانه، بهبود وضعیت اشتغال به ویژه جذب نیروهای بومی شهرستان در این واحد صنعتی باشیم.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه حمایت از بخش صنعت و واحدهای صنعتی، اقتصاد شهرستان را تقویت خواهد کرد گفت: امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌ها و احیای آن این مهم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کار گازرسانی به شرکت سیمان لارستان مراحل پایانی خود را می گذراند، گفت: ۵۰ درصد طرح توسعه شرکت سیمان، آماده است که باید همه دست به دست هم دهیم تا طرح توسعه شرکت سیمان لارستان که همان تولید ۴ هزار تنی است، گسترش و ارتقا یابد، چرا که مردم انتظار دارند شرکت سیمان توسعه و پیشرفت کند، تا انشاءالله تولید داخلی و اشتغال رونق بگیرد.

در ابتدای این دیدار درخشان مدیرکارخانه شرکت سیمان لارستان هم گزارشی از عملکرد این شرکت را بیان و اظهار داشت : با وجود مشکلات پیش روی صنعت سیمان، خوشبختانه توانسته ایم به سلامتی از این بحران عبور کنیم که این مرهون تلاش همکاران و کارگران زحمت کش کارخانه سیمان، مدیر عامل، سهامدران و همکاری و همیاری مسئولین منطقه بوده است که از تمامی عزیزان تشکر می کنم.

وی همچنین برخی مشکلات و درخواست های این کارخانه را هم بیان کرد.

شرکت سیمان لارستان (سهامی عام) در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است و هم اکنون دارای یک خط تولید سیمان سفید به ظرفیت حدود ۶۰۰ تن در روز در حال بهره‌برداری و یک پروژه طرح توسعه به ظرفیت ۳۳۰۰ تن در روز سیمان خاکستری در دست احداث است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: