تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
احداث مسیری شاد و جذاب در پارک حاشیه شهر لار
15 بهمن 1400   23:45:09 |  شهرستانها > لارستان
احداث مسیری شاد و جذاب در پارک حاشیه شهر لار

مسئول زیباسازی شهرداری لار گفت: پارک حاشیه شهر لار با هزینه تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال به یک مسیر شاد و جذاب برای شهروندان تبدیل شده است.

 به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ رنگ مولفه ای بصری و بیانی بسیار مهم از زندگی معاصر شهری است که به علت عدم توجه به قابلیت های تعاملی آن در محیط و عدم شناخت زمینه های شهری و هویتی مورد غفلت قرار گرفته است. و از جمله خصوصیاتی است که در کنار شکل، ابعاد، جنسیت و بافت هر شیء، حجم یا فضای آن را به ما می شناساند. 

 

نرجس معتقد مسئول زیباسازی شهرداری لار می گوید: درمحیط شهری رنگ را همه جا می توان دید؛ در بدنه و نمای ساختمان ها، پوشش بام، کف سازی ها، مبلمان شهری، فضای سبز، خودروها و حتی آسمان شهر و نیز رنگ آمیزی لباس افراد که همگی نقش مهمی در تعیین چهره رنگی شهر دارند.

 

به گفته نرجس معتقد؛ رنگ علاوه بر اینکه بیان احساس ماست، بیان احساس شهر نیز هست. رنگها می توانند زندگی شهری را سرزنده و شاد، یا غمگین و سرد نشان دهند. همچنین به کارگیری رنگهای مناسب باعث برجسته کردن زیبایی های شهر می شود.

 

این کارشناس مسئول فضای شهری می گوید: استفاده از رنگ برای بهبود کیفیت فضای شهری تمهیدی کم هزینه و البته سودمند در تمام شهرهای دنیا و ظرفیتی است که برای رونق بخشی به فضاهای شهری باید استفاده کرد. از این رو تعدادی از کابین های بلا استفاده مانده، برای بهسازی فضای میانی بوستان ندای بهار شهر لار (پارک حاشیه) و در راستای فعال کردن دکه های پارک مورد استفاده قرار گرفت.

 

به گفته مسئول زیباسازی شهرداری لار: این کار با هزینه تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال و با همکاری واحدهای خدمات شهری و فضای سبز صورت پذیرفته است.

 

در حال حاضر بوستان ندای بهار شهر لار که در بین شهروندان به پارک حاشیه معروف است، به یک مسیر شاد و جذاب مجهز شده که میزبان شهروندان است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: