تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اتمام دوره مربی گری درجه ۳ والیبال بانوان استان فارس در لارستان
5 اسفند 1401   15:17:30 |  ورزش > 
اتمام دوره مربی گری درجه ۳ والیبال بانوان استان فارس در لارستان

دوره مربی گری درجه ۳ والیبال بانوان استان فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال لارستان، به همت هیئت والیبال لارستان، کلاس مربی گری درجه ٣ والیبال بانوان از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ و با حضور ۲۵ شرکت کننده از شهرستانهای: لارستان ، اوز ، داراب ، جویم ، خنج و فسا در شهر لار برگزار شد.

به گفته محمد جعفر رجبیان دبیر هیئت والیبال لارستان، یکی از برنامه های مهم و اصلی هیئت والیبال را استعدادیابی و نخبه پروری در سطح لارستان دانست و گفت: در این راستا برای داشتن این مسئله نیاز به وجود مربیانی است که بتوانند با انگیزه در راستای اهداف هیئت والیبال گام بردارند.

وی افزود؛ با حمایت و همکاری فدراسیون والیبال ، هیئت والیبال استان فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان، کلاس مربی گری بانوان با مدرسی سرکار خانم هلاکوئی برگزار و آخرین آموزشها و شیوه های والیبال نوین به شرکت کنندگان ارائه شد.

در پایان کلاس با برگزاری آزمون عملی و کتبی مربیان شرکت کننده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ضمنا دبیر هیئت والیبال از برگزاری کلاس مربی گری آقایان و داوری آقایان و بانوان به میزبانی هیئت والیبال لارستان در آینده خبر داد.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان، رییس هیئت والیبال لارستان و همچنین جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت والیبال لارستان برگزار شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: