تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار اختصاص‌یافته از سفر ریاست جمهوری به فارس برای باغ نشاط لار
8 فروردين 1402   12:53:04 |  شهرستانها > لارستان
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار اختصاص‌یافته از سفر ریاست جمهوری به فارس برای باغ نشاط لار

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته به این اداره کل از محل مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به فارس خبر داد.

سید موید محسن‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان فارس در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شامل ۱۰ مصوبه در قالب ۲۹ پروژه بوده است که این اداره کل موفق به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دارای تخصیص شده است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار برای ۱۸ پروژه از تعداد ۲۹ پروژه مصوب از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی محقق شد، گفت: فعالیت‌های عمرانی برای ۱۸ پروژه مذکور انجام گرفته ومیزان اعتبار تخصیص یافته به هر پروژه تماما جذب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس اختصاص با برشمردن این طرح‌ها، به مرمت و احیاء باغ گردشگری نشاط لار با اختصاص ۲ میلیارد تومان وبا جذب ۱۰۰ درصد اعتبار اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌ها و پروژه‌های پیشنهادی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس جهت طرح و تصویب در سفر دوم رئیس جمهور محترم و هیئت دولت با اعتبار مورد نیاز ۵۳۵۷۳۰۰۰ میلیون ریال نیز ارائه شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: